Gå til innhold

TES: hvordan bli grand champion (spoiler)


Anbefalte innlegg

hei, har nå tenkt til å ta grand championen i arenaen,men han orcen vil ikke slåss og sier bare at jeg skal drepe han`fordi han synes han er så slem. prøvde det og da fikk jeg beskjed om at unknown forces aka dark brotherhood har sett meg. Er det noen bedre måte å bli grand champion på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
så det finnes ingen måte å gjøre begge på en ordentlig måte, så det vil da lønne seg å ikke ta den questen hvis man ikke skal være så "ondskapsfull" character?

5833221[/snapback]

 

Økonimisk lønner det seg å drepe han, og trenger ikke bli med i Dark Brotherhood selv om du får tilbud om det. Men om du spiller en snill karakter og ikke har samvittighet til å drepe han er det ingen annen måte enn å la han være.

 

Edit: leste litt feil, men du skjønner sikkert

Endret av FloppyDisk
Lenke til kommentar
Droppa questen hans jeg, og utfordra han, gadd ikke gjør det for han, man fikk sikkert ikke noe nyttig av han :)

Men kan noen fortelle hva som egentlig var historia hans? Blei nyskjerrig :D

5835095[/snapback]

 

Les spoileren hvis du vil vite historien:

 

Kort oppsummert finner man ut at den "noble" faren hans (som forresten forlot han og moren, siden han var et barn født av utroskap) har blitt vampyr. Man dreper faren hans, drar tilbake til halv-orcen og forteller historien. Dermed har han ikke lenger lyst til å fighte deg, og gjør heller ikke motstand i ringen etter du har utfordret han.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...