SkummelType Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Jeg kom til og tenke på når jeg gikk hjem fra skolen, dette med at feks Mind Blast gjør mer skade en Smite, men smite er jo Holy dmg, mens MB er shadow. Så, er holy dmg unresistable? Er jo ikke resistance imot holy i character info. Noen som vet? pft, 46 Priest, Guggmor
Loeve Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Holy er ikke irresistible, i hvert fall Går vel under arcane eller noe.
Ildflue Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 (endret) Jeg kom til og tenke på når jeg gikk hjem fra skolen, dette med at feks Mind Blast gjør mer skade en Smite, men smite er jo Holy dmg, mens MB er shadow. Så, er holy dmg unresistable? Er jo ikke resistance imot holy i character info. Noen som vet? pft, 46 Priest, Guggmor 5833107[/snapback] Det er ikke irresistable. Men nøyaktig hvor stor % det er aner jeg ikke. Hadde Holy Fire som ble resista 2 ganger på rad i stad i en duel. Endret 29. mars 2006 av thomas_c24
SkummelType Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Skrevet 29. mars 2006 OKi, takker for svar. Men ingen direkte ja eller nei her.. Synes liksom det er synd at Smite med samme rank som Mb gjør mindre skade Men 1.10 patchen skal vel fikse på priest så må nesten sjekke talents osv før jeg kan spørre etter mer
DezTruckTor Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 OKi, takker for svar. Men ingen direkte ja eller nei her.. Synes liksom det er synd at Smite med samme rank som Mb gjør mindre skade Men 1.10 patchen skal vel fikse på priest så må nesten sjekke talents osv før jeg kan spørre etter mer 5833207[/snapback] Smite kan gjøre like mye skade, om man har en holy-nuke build. Men MB has mindre casting tid. Shadow gjør veldig fort mye skade, mens holy gjør at du kan holde deg i live lenge, med litt tregere skade.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå