Gå til innhold

Holy dmg vs. Shadow dmg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom til og tenke på når jeg gikk hjem fra skolen, dette med at feks Mind Blast gjør mer skade en Smite, men smite er jo Holy dmg, mens MB er shadow. Så, er holy dmg unresistable? Er jo ikke resistance imot holy i character info.

Noen som vet? :)

pft, 46 Priest, Guggmor

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg kom til og tenke på når jeg gikk hjem fra skolen, dette med at feks Mind Blast gjør mer skade en Smite, men smite er jo Holy dmg, mens MB er shadow. Så, er holy dmg unresistable? Er jo ikke resistance imot holy i character info.

Noen som vet? :)

pft, 46 Priest, Guggmor

5833107[/snapback]

Det er ikke irresistable. Men nøyaktig hvor stor % det er aner jeg ikke.

Hadde Holy Fire som ble resista 2 ganger på rad i stad i en duel.

Endret av thomas_c24
Skrevet

OKi, takker for svar. Men ingen direkte ja eller nei her.. Synes liksom det er synd at Smite med samme rank som Mb gjør mindre skade :)

Men 1.10 patchen skal vel fikse på priest så må nesten sjekke talents osv før jeg kan spørre etter mer :)

Skrevet
OKi, takker for svar. Men ingen direkte ja eller nei her.. Synes liksom det er synd at Smite med samme rank som Mb gjør mindre skade :)

Men 1.10 patchen skal vel fikse på priest så må nesten sjekke talents osv før jeg kan spørre etter mer :)

5833207[/snapback]

Smite kan gjøre like mye skade, om man har en holy-nuke build. Men MB has mindre casting tid. Shadow gjør veldig fort mye skade, mens holy gjør at du kan holde deg i live lenge, med litt tregere skade.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...