Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

"Your computer is infected"


Anbefalte innlegg

Har gjenttatte popups fra verktøylinjen, hvor jeg får beskjed om at; Possible harmful virus is detected... blablabla. Hvordan kan man fjerne dette? Har prøvd en del ting uten hell. Noen som har vært borti dette og fått det fjernet uten å måtte formatere?? Tror dette kan ha en sammenheng med spyfalcon2,0? Fjerner dette, men det dukker opp igjen av seg selv...?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har gjenttatte popups fra verktøylinjen, hvor jeg får beskjed om at; Possible harmful virus is detected... blablabla. Hvordan kan man fjerne dette? Har prøvd en del ting uten hell. Noen som har vært borti dette og fått det fjernet uten å måtte formatere?? Tror dette kan ha en sammenheng med spyfalcon2,0? Fjerner dette, men det dukker opp igjen av seg selv...?

5831528[/snapback]

 

Har ikke vært borte i denne enda, men her er litt info LINK

Lenke til kommentar
Har gjenttatte popups fra verktøylinjen, hvor jeg får beskjed om at; Possible harmful virus is detected... blablabla. Hvordan kan man fjerne dette? Har prøvd en del ting uten hell. Noen som har vært borti dette og fått det fjernet uten å måtte formatere?? Tror dette kan ha en sammenheng med spyfalcon2,0? Fjerner dette, men det dukker opp igjen av seg selv...?

5831528[/snapback]

 

Hvis du hadde postet dette under "Programvare > Sikkerhet" så ville du straks sett denne linken som ville hjulpet deg langt på vei. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...