IceDale Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Har du ikke begynt på mainquest så ikke les resten, innlegget nevner ting som foregår veldig tidlig i denne. Jeg lagde meg en "snikete" karakter som ikke er combat heavy, men jeg har en følelse av å ikke strekke til i Kvatch når det kommer til slåssingen. (clear square, open the gate osv) De jeg har med meg faller som fluer, og dermed er jeg fritt vilt når monstrene lurer på hvor pilene kommer fra ---> the n00b i lett rustning. Jeg vet at de kommer til å levle med meg, så det er vel ingen løsning å vente. Noen som har noen generelle taktikker som gjør at man slipper å lage en dum orc warrior for å fullføre?
Sponis Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 (endret) Du kan jo alltids skru ned vanskelighetsgraden i options->Gameplay. Endret 28. mars 2006 av Goz
Admiral1 Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 snik,sykt,skyt,gå bakover,skyt, gå bakover, skyt, osv funker fett for meg, bare gå bakover og skyt, og heal med spell hvis du mister velidi mye liv
Berengal Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Kan vera ein feature, kan vera ein bug, men med min sneak extraordinare (100 finally, woo) kan eg skyta fiendar uten at dei oppdagar meg viss eg er bra plassert. Får derfor sneak attack og dei fleste dør på 4 piler eller færre. Nokon fiendar kan eg til og med backstabba med sverdet mitt fleire gonger, viss dei står i mørket.
Sponis Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Kan vera ein feature, kan vera ein bug, men med min sneak extraordinare (100 finally, woo) kan eg skyta fiendar uten at dei oppdagar meg viss eg er bra plassert. Får derfor sneak attack og dei fleste dør på 4 piler eller færre. Nokon fiendar kan eg til og med backstabba med sverdet mitt fleire gonger, viss dei står i mørket. 5828787[/snapback] Vist du mener sneak attacken så er det absolutt ikke en bug.
StianBak Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Løp gjennom hele skiten... Funket bra for meg.. Drepte bare ett eller to monstre
Berengal Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Kan vera ein feature, kan vera ein bug, men med min sneak extraordinare (100 finally, woo) kan eg skyta fiendar uten at dei oppdagar meg viss eg er bra plassert. Får derfor sneak attack og dei fleste dør på 4 piler eller færre. Nokon fiendar kan eg til og med backstabba med sverdet mitt fleire gonger, viss dei står i mørket. 5828787[/snapback] Vist du mener sneak attacken så er det absolutt ikke en bug. 5828802[/snapback] Ikkje sneak attacken, men det faktum at eg kan sneak attacka nokon fleire gonger uten at dei oppdagar meg. Daedra og undead alike dør uten å ha oppdaga kor dei fire-fem pilene kjem frå.
M@R7!N Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Samme "problem" her, har vel 80 i sneak Blir liksom så lett ..
Sponis Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Vist det blir for lett kan du ta tipset mit med å skru ned vanskelighetsgraden, og heller skru den opp.
Gunfreak Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 (endret) og selv om mosterne lvl med deg, vil man kunne få bedre armor og våpen som gjør at de er de facto en del sterekere, når man får über bue osv kan man gjøre selv de sterkeste finder til kebab på 2-3 skudd(uten sneak) med sneak går de ofte ned på 1. Endret 28. mars 2006 av gunfreak19
Sponis Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 og selv om mosterne lvl med deg, vil man kunne få bedre armor og våpen som gjør at de er de facto en del sterekere, når man får über bue osv kan man gjøre selv de sterkeste finder til kebab på 2-3 skudd(uten sneak) med sneak går de ofte ned på 1. 5828899[/snapback] Men så får man gjerne ikke überbue før lvl 15+ minst, siden loot systemet er level basert.
Nitrius Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Ikke legg deg til å sove når du får beskjed om at du kan gå opp i lvl, vent heller å tren major skillene dine litt mer.
Konamixx Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Ikke legg deg til å sove når du får beskjed om at du kan gå opp i lvl, vent heller å tren major skillene dine litt mer. 5828948[/snapback] Hvorfor det egentlig?
Nitrius Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 (endret) Ikke legg deg til å sove når du får beskjed om at du kan gå opp i lvl, vent heller å tren major skillene dine litt mer. 5828948[/snapback] Hvorfor det egentlig? 5829007[/snapback] Jo fordi da vil ikke monstrene lvl opp og få mer i sine major skills eller hva jeg skal kalle det, mens du kansje da sitter med 100 i blade og vil banke møkka ut av fienden, men har ikke testet denne teorien så vet ikke om den stemmer. Endret 28. mars 2006 av Nitrius
Konamixx Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Hmm. Tja.. Blir du så mye sterkere med 100 i majorskilsa når du har 10-20 på strength å alle de der. Hvis du levler mer med majorskilsa når du er klar til å gå opp en level blir det jo bare til at du hopper opp flere levels i slengen..
Nitrius Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Hmm. Tja.. Blir du så mye sterkere med 100 i majorskilsa når du har 10-20 på strength å alle de der. Hvis du levler mer med majorskilsa når du er klar til å gå opp en level blir det jo bare til at du hopper opp flere levels i slengen.. 5829048[/snapback] Som jeg sa så vet jeg egentlig ikke, var bare en teori som poppet opp i hode mitt.
Berengal Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Sjølv på høgare vanskeligheitsgrad vil monsterne endå ikkje oppdage meg. Vil berre bruka fleire piler på å drepa dei, og dei gongene eg ikkje kan unngå kamp vil eg dø ganske kjapt. Slit allerede i "ærleg" kamp, men so kalla jo eg ikkje klassen min for "honest fighter" heller
Hotel Papa Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Eller du kan trene deg opp til å kunne bli usynlig
MiSP Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Eller du kan trene deg opp til å kunne bli usynlig 5829800[/snapback] Invisibility slutter med en gang du gjør noe. Hvis du vil være helt usynlig over lengre tid, må du nok bruke Chameleon 100 %.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå