Gå til innhold

Patch 1.22 ute nå


Anbefalte innlegg

1.22 patchen er ute no. http://www.kandunet.com/ftp/MiceRape/Patch...incremental.exe

 

 

Fixes som er publisert:

- Förbättrad serverstabilitet

- Justering av styrningen av Tiger-attackhelikoptern

- Lade till fördröjning för hårkorset vid ändring till liggande för alla understödsvapen

- Justerade spridning för MG36 och PKM så att de överensstämmer med andra understödsvapen

- Ökade skott per minut från 600 till 900 för P90

- Korrigerade låsningsfel på vissa oljetorn

- Korrigerade ett fel som kunde utnyttjas på Great Wall

- Korrigerade fel som kunde utnyttjas på Dragon Valley och Karkand

 

Kan også si at dei jobber med patch 1.3 og. Som blir større.

Endret av Elendil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:w00t:

 

Rask nedlasting her.

 

Kan ikke skjønne at folk har så store problemer med nametagbuggen?

Har sett den 2 ganger på ca.300 timer spilltid. Da var det også ganske åpenlyst noe feil. "Fienden" spawner på vår base. Har feil uniform. Står på feil lag i scorelista osv.

Tror folk bruker det som unnskyldning for sine egne tk feil. Fint å ha noe å skylde på.

Lenke til kommentar
1.22 patchen er ute no. http://www.kandunet.com/ftp/MiceRape/Patch...incremental.exe

 

 

Fixes som er publisert:

    - Förbättrad serverstabilitet

    - Justering av styrningen av Tiger-attackhelikoptern

    - Lade till fördröjning för hårkorset vid ändring till liggande för alla understödsvapen

    - Justerade spridning för MG36 och PKM så att de överensstämmer med andra understödsvapen

    - Ökade skott per minut från 600 till 900 för P90

    - Korrigerade låsningsfel på vissa oljetorn

    - Korrigerade ett fel som kunde utnyttjas på Great Wall

    - Korrigerade fel som kunde utnyttjas på Dragon Valley och Karkand

 

Kan også si at dei jobber med patch 1.3 og. Som blir større.

5826944[/snapback]

Tilslutt tek vel hovedpatchen over 1 GB. I og med at alt no er 1,21 på 367 MB og 1,22 incremental på 9 MB altså 376 MB. Kjem sikkert masse patchar til. :D

Lenke til kommentar

Jeg begynner å bli lei av at den må optimalisere shaders hele tiden, jeg.

Spiller ganske lite public BF2 nå, men det tar så utrolig lang tid å laste spillet når det er patchet.

Det er godt mulig at PKM har blitt justert slik at det krever litt skills å kunne bruke den, selv om den er like effektiv i hendene til en fyr som er brukbar med den, akkurat som med granatkasteren.

(Joda, granatkasteren funker fortsatt, den, bruker den med ganske god effekt ;) )

Endret av kjehaako
Lenke til kommentar
    - Justerade spridning för MG36 och PKM så att de överensstämmer med andra understödsvapen

5826944[/snapback]

:w00t:

5827137[/snapback]

Jeg synes ikke at PKM'en har blitt nedjustert noe særlig, merket ikke noe til det da jeg spilte i går hvertfall...

5837886[/snapback]

Hører flere sier det, hvilke avstander var det snakk om her?

 

Har hørt at minste avvik er økt fra 0.1 til 0.3, som legger den i samme område som de øvrige supportvåpnene. Til sammenligning ligger g36c, en av de mer presise våpnene bortsett fra sniperne, på 0.2 i minste avvik. På godt norsk, du blir fortsatt meid ned om du møter en på kort/medium avstand, men PKM kan ikke snipe på samme måte som før. I teorien... Jeg har ikke prøvd den selv men hører flere si at det er vanskeligere å treffe mål på veldig lange avstander.

 

Alle supportvåpnene fik vel oppjustert nøyaktigheten i 1.2 patchen, men PKM ble sykt oppjustert. Så PKM vil vel fortsatt føles mye bedre ut enn før 1.2, altså ganske god ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...