Gå til innhold

TES: hjelp, quest, mage guild, underskrifter

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, jeg prøver og skaffe underskrifter for og komme til arcane university eller hva det heter, driver med det andre nå.

der må man finne ett lik i en hule og finne en stein på det, jeg har drept absolutt alt i hulen, men kommer ikke videre pga mangel på nøkkel, kan heller ikke dirkes opp...

ved ingangen er det en port som jeg heller ikke får åpna pga. this port is opened somewhere else...

Hjelp?

Endret av Erixxn
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Etter at du har drept alt, og funnet steinen på liket i en av kistene. Kommer en av magene fra guildet for å drepe deg. Han har nøkkelen.

5826905[/snapback]

vel, probleme er at jeg ikke kommer inn til kistene, pga. at jeg mangler nøkkel...

står, this door can not be picked, you will need a key...

Skrevet
Etter at du har drept alt, og funnet steinen på liket i en av kistene. Kommer en av magene fra guildet for å drepe deg. Han har nøkkelen.

5826905[/snapback]

vel, probleme er at jeg ikke kommer inn til kistene, pga. at jeg mangler nøkkel...

står, this door can not be picked, you will need a key...

5826951[/snapback]

Gjorde questen nettopp

Uti gangen der ved "broene" og vannet så var det vel 3 vakter til sammen, 1 av de 3 vaktene skal ha nøkkelen, prøv å let litt hardere, var værtfall en av de som hadde den her.

Skrevet
jah, fant ut at han var i en skygge så hadde ikke sett han :p

5827028[/snapback]

Bra det, ting kan være litt frustrerende i blant, men er bare ikke å gi opp, som regel så finner du hva enn du måtte lete etter, bare ikke gi opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...