Gå til innhold

TES: Mista alt jeg eier :(


Anbefalte innlegg

Skulle ut og utforske huler og mark så jeg la alt jeg ikke trengte av mat,urter,blomster,spells og la dem i en tønne i "Abandoned Shack" som er et hus i Imperial city i fattigstrøket.

 

Trodde at dem ville ligge trygt oppi bøtta men da jeg kom tilbake etter utforskningen så var alt som var oppi bøtta borte. Så det er ganske kjipt så er det noen måte jeg kan lagre ting uten at jeg må bære det på meg fordi jeg er en tyv så jeg kan ikke bære så masse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huh?

Jammen, jeg har jo alt jeg eier i kister og skap i huset mitt! De kan da ikke ta vekk det? Jeg har jo ikke plass til det rundt på bordene der, huset mitt er trangt!

 

(Om ting forsvinner på steder flere har tilgang er det jo bare kult, litt teit om en bare kan la ting ligge og forvente å finne det igjen etter lang tid uten lås).

Lenke til kommentar
Tror kister lagrer alt , men jeg klarer ikke å skaffe min egen kiste i huset mitt. Tror guild`s har egene kister , ihvertfall Dark Brotherhood :)

5826138[/snapback]

Om du snakker om "shack"-huset i Imperial City, så finnes det et enkelt råd:

Dra til "Three Brothers"-sjappa, og kjøp lappen som heter "house storage area". Da får du en rekke kister, komoder og skap i huset. Også fint å kjøpe lappene for "dining area", "wall hangings" og "sitting area" også. Huset blir så mye koseligere da. :)

Lenke til kommentar
Skulle ut og utforske huler og mark så jeg la alt jeg ikke trengte av mat,urter,blomster,spells og la dem i en tønne i "Abandoned Shack" som er et hus i Imperial city i fattigstrøket.

 

Trodde at dem ville ligge trygt oppi bøtta men da jeg kom tilbake etter utforskningen så var alt som var oppi bøtta borte. Så det er ganske kjipt så er det noen måte jeg kan lagre ting uten at jeg må bære det på meg fordi jeg er en tyv så jeg kan ikke bære så masse.

5825884[/snapback]

 

 

Jepp ingenting er garantert i kasser/ting som ikke tilhører deg.

Du må kjøpe hus og legge det i kasser.

Sjekker man manualen helt nederst side 46 så står det der at det er kun

trygt i kasser man har kjøpt/eier

 

Så ver litt mer forsiktig med det fremover

Lenke til kommentar

Ting forsvinner fordi andre folk henter dem hvis de har tilgang til det. Derfor er det tryggere med beholdere man eier selv, men selv da er det vel en teoretisk mulighet for at noen kommer og stjeler tingene dine. ;) Det at det ikke bare er du som går rundt og "quester" gjør at ting blir mye mer realistisk. :)

Lenke til kommentar
puttet en haug med stasj bake et tre rett utenfor ipm.city og det lå der lenge uten at det ble rappet!

 

men nå er jeg stolt huseier, så har egne kister og jall til sakene mine :)

5852775[/snapback]

Det er jo ikke gitt at noen tar det da. :) Men det kan skje, så man kan ikke lenger (hehe, welcome, future!!) legge fra seg ting hvorsomhelst og forvente at de ligger der når en kommer tilbake. Realisme, her kommer fortiden! Watch out, forum overloads predicted! :tease:

Lenke til kommentar

Det finnes en mod kalt guild storage som gir det sikkere kister i alle guilds, veldig smart og praktisk. Om jeg bare husker hvilken kiste jeg la to ebony armors i da.

 

Eneste stedet ellers som er ganske sikkert er gulvet i hus, velg et sted hvor ingen går, kjellere er ofte greit. Dungons er ikke sikkere de respawner etter tre dager tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...