BigJackW Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Hei Kan noen fortelle meg noen programmer som jeg kan ringe med gratis over nette? Noe lignende skype, bare at man ikke trenger å kjøpe credit for å ringe til andre hus telefoner.
p@ge Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 jeg tviler at sånt finnes, men her er " JAJAH " ( nye betalingstjeneste til superlave priser )hvor det står : 5 FREE minutes between landline phones! ( om dette bare virker i trial versjon ?? ) hvis dette er sant, så kan man mye si i 5 minutter ! har ikke prøvd den. http://www.jajah.com/ ( fra digi.no )http://www.digi.no/php/art.php?id=297604
Moskus Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Koblingen fra IP til fasttelefonnettet koster penger, og det er vel få som har lyst til å betale for dette for brukeren...
Deelay Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Dreaming of the 90's...... Ringte gratis til fastnett før, men nå har folk åpnet øynene gitt.... PC-til-PC får du gratis da....
trygveaa Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 (endret) Det finnes! Det er gratis til flere land enn Norge også. www.voipbuster.com edit: Til mobil koster det 1,50 kr i Norge. edit2: Jeg prøvde det ut nå og det virket bra. Det er litt forsinkelse på det man sier. Endret 29. mars 2006 av trygveaa
Moskus Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Vel, "litt" gratis er det jo... men ikke mye: To counter misuse of our network we have limited these free calls to a maximum of 1 minute for our trial users. If you want to enjoy UNLIMITED FREE CALLS to these destinations, you have to become a fully registered user by topping up your account. Etter ett minutt må du kjøpe "credits".
trygveaa Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Ok, så ikke det, men du trenger bare å kjøpe hver 120 dag (tror det er 80 kr og tror du kan bruke disse på å ringe til mobil eller et land hvor det ikke er gratis), og da koster det ikke noe å ringe til de gratise stedene.
Moskus Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 (endret) Hvor står det? Og dessuten kommer man da like langt med Skype. Endret 29. mars 2006 av moskus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå