Gå til innhold

Blondine skifter prosessor


Espenhh

Anbefalte innlegg

Siden er midlertidig nede på grunn av visse "truende" mailer fra en viss person (gjett hvem)... Var visst noen kommentarer fra noen anonyme enkelte ikke likte. Men de var forsåvidt ikke noe verre enn det som har blitt sagt her... Hun (skal ikke nevne navn, men tipper de fleste kan gjette hvem) kan vel ikke gjøre noe, i så fall ville det vært en heftig prinsippsak som gjelder alt av dynamiske nettsider i norge, men det er uansett mer enn hva en stakkars fattig student kan stå i mot, så derfor er det greit å skygge unna for en stund... Denne personen er enda mer :thumbdown: etter dette...

 

Heia :w00t: Sue me :thumbup:

 

(Siden vil komme tilbake, men sannsynligvis da uten den videoen... Om noen vil hoste videoen et annet sted, er det bare å gjøre det...)

Endret av Espenhh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, når hun ikke forstår konseptet med at pc'n er det hun kaller boksen så er det bare å kalle det boksen, det spiller ingen rolle for oppgaven om hun kaller det boksen eller pc'n.

 

Jeg jobber til vanlig som softwareutvikler og har endel kunder på tråden og noen ganger må du tegne å forklare på litt oppfinnsomme vis.. Har også sittet på support en kort stund og har sittet leeeeenge med å forklare hvordan man låser opp en operatørlåst telefon. Mye lenger enn han så ut til å orke å sitte med henne. Det gjelder å få folk du skal med noe de ikke forstår/liker til å tenke at du er på lag med dem.

 

Jeg vil påstå at det fint hadde gått an å forklare henne hvordan man bytter en prosessor.

 

F.eks når hun ikke skjønner hva en hendel er for noe så sier du en metallpinne. Ingen grunn til å henge seg opp i ord på den måten.

 

Hvis, som noen har sagt, at dama kan kjøre bil så kan hun helt fint bytte en prosessor.

 

Om hun egentlig brydde seg om det eller ikke er et annet spørsmål, det samme gjelder han fyren - hvis han virkelig hadde gått inn for det hadde han klart å forklare henne det.

 

Syntes første delen hvor hun tar helt av fordi hun blir så frustrert er litt morsom, men liker ikke å se på når de krangler etterpå. Det hele er så sinnsykt unødvendig.

 

Syntes han hadde et godt poeng med at hun er nerd på sitt område og han på sitt, det er ihvertfall sånn jeg tenker på nerder, folk som er flinke på sitt område.

 

Hmm.. antar det er flere enn meg som har sett cpu holdere til salgs hos møbelforretninger? :p :p :p

6032188[/snapback]

 

jeg tviler på at hun kan kjøre en bil på en sånn måte at jeg føler meg trygg .

 

Siden er midlertidig nede på grunn av visse "truende" mailer fra en viss person (gjett hvem)... Var visst noen kommentarer fra noen anonyme enkelte ikke likte. Men de var forsåvidt ikke noe verre enn det som har blitt sagt her... Hun (skal ikke nevne navn, men tipper de fleste kan gjette hvem) kan vel ikke gjøre noe, i så fall ville det vært en heftig prinsippsak som gjelder alt av dynamiske nettsider i norge, men det er uansett mer enn hva en stakkars fattig student kan stå i mot, så derfor er det greit å skygge unna for en stund... Denne personen er enda mer  :thumbdown: etter dette...

 

Heia :w00t: Sue me :thumbup:

 

(Siden vil komme tilbake, men sannsynligvis da uten den videoen... Om noen vil hoste videoen et annet sted, er det bare å gjøre det...)

6044029[/snapback]

 

 

er jo bare og putte en diclamer på siden som fraskriver deg for alt ansvar brukere poster , akkurat som forumet har ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Å herremann... "Dere skal gjøre noe av det mest dramatiske dere kan gjøre med en datamaskin... dere skal bytte prosessor".

 

Er jo ikke noe dramatisk i det. Du tar ut den gamle og setter inn den nye. :D

 

Blir frustrert av å se på videoen!

 

"Det er en boks, det er ikke noe PC... jeg sier det er en boks! Det er boksen og det er PC'en... nei, det var ikke det jeg spurte om. Det er en boks, ikkenoe PC"

 

:roll:

Endret av Erlend_G
Lenke til kommentar

fytti helvete for ei møkka kjerring. hadde jeg sittet der å skulle forklare det så tror jeg at jeg hadde finni meg et tau og heng kjerringa. hadde jo ikke lyst til å skjønne det virket det som. og ossen kan hu i det hele tatt tru at hu har rett når han jobber som it-konsulent og hu spør han etter hjelp :p... var noen små ting han kunne gjort for at det skulle gå litt bedre. f.eks. ikke hengt seg så opp i ordene som at en pc er en pc og ikke en boks og skjerm en skjerm og ikke pc og sånn men uansett hvis jeg noen gang møter den kjerringa så kommer det på første siden i aviser dagen etter.

 

sorry leifen men jeg skjelver av sinne

 

EDIT: noen som har link til del2 eller har den på harddisk?

 

BTW må bare si at jeg reagerte også litt på hva programlederen sier. "dere skal gjøre noe av det mest dramatiske man skal gjøre med en datamaskin"... bytte en CPU er ikke mye dramatisk da. må bare ta det rolig og være "forsiktig". på noen soket er det ikke pinner man kan bøye en gang så :p...

Endret av oddis89
Lenke til kommentar

Tenk deg sånne ringe til support å klage fordi pcen/internett/telefonen ikke virker. Jeg tok på dingsen, mens pcen gjorde noe, også ble det svart og når virker ikke internett, og harddisken lyser rødt. Jeg syns det står respekt av folk som prøver å hjelpe sånne uten å bli hissig.

 

Til det klippet, jeg syns han burde kommet ned på hennes nivå. Greit at hu nekter for at det er pcen, det er boksen, det spiller ingen rolle så lenge hu skjønner det er boksen hu skal jobbe med. Når hu ikke skjønte hendel (noe som bør gjøre at det ringer en bjelle i hodet hennes), greit, at da er det en metallstang fra nå av.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Æsj, hu kjerringa var støgg. hvorfor i helvette trodde hun det bare var en boks? "ja det der er bare en boks som pappa har satt det for morro skyld slik at jeg kan trykke på den så datamaskinen min oppå bordet funker.. hehe. hadde jeg vært bård hadde jeg serriøst klappa til hun. hun ser jo ut som en flatbrystet mann så jeg hadde tillatt meg det.

 

forresten sp håper jeg hun leser dette

Endret av harald g
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Helt enig at kjerringen må være tom inni hodet, men det skulle gått ann å forklare. Sier ikke at han ikke greide det, for det gjorde han, men ta litt mer hensyn te hvem man forklarer til? tror jeg skulle klart å forklare det til henne :)

 

Edit: når jeg tenker meg om hadde jeg sikkert gitt opp da hun sa "nei, det er ikke pcn!"

Altså... hvem er datanerden av dere to?

Endret av Slettet+1242
Lenke til kommentar

Titta litt på sesong 2 fra USA. Plutselig framstod denne blondina som nesten normal, og de norske nerdene var helt normale. I USA hadde nerdene særiøse problemer med å snakke med jentene, og jentene var stokk dumme.

I know what right and left is, but when someone say like north or south, i'm like what!?
Lenke til kommentar
Helt enig at kjerringen må være tom inni hodet, men det skulle gått ann å forklare. Sier ikke at han ikke greide det, for det gjorde han, men ta litt mer hensyn te hvem man forklarer til? tror jeg skulle klart å forklare det til henne :)

 

Edit: når jeg tenker meg om hadde jeg sikkert gitt opp da hun sa "nei, det er ikke pcn!"

Altså... hvem er datanerden av dere to?

6633917[/snapback]

 

 

finnes det noen klipp fra det? hadde vært gøy og sett

Lenke til kommentar

Herregud herregud herregud herregud! Forstår ikke hvordan det er mulig å fornærme noen på en så grusom måte... :realmad:

Stakkars mann..... like før jeg får sammenbrudd bare av å se på... hadde aldri overlevd å være nærheten av henne engang.... Hun gir ikke engang han sjansen til å forklare skikkelig før hun begynner å mase å... hoff :thumbdown:

 

henne - "er det foran eller bak?"

han - "det er inni"

henne - "Jamen inni sir meg ikke en dritt"

 

HVOR TUNGT ER DET Å FORSTÅ!?

kom hun aldri lengre på skolen enn at hun lærte 1+1?

 

han - "der er pcn"

henne - "nei.. det er en boks... der er en pc"

når jeg kom til den delen så var det like før jeg stakk pennen inn i øyet mitt, bare for å ignorere hennes frekkhet å dårlige vilje til å høre etter hva han hadde å si...

 

Så har hun mot nok til å klage til andre over at han tydeligvis blir fornærmet av ingenting... HALLOOOOOO!?!?! Tror alle som leser/ser filmen hadde blitt rimelig fornærmet der.

"Han ligger jo bare å ser på pc blad... så frustrerende over at det må stå på meg om vi klarer det eller ikke"... *sukk*

har ikke engang noe å si der.. faller sammen i gråt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...