Daniel Hovden Skrevet 27. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Kommentarer til prosjektet. EDIT: LINK TIL PROSJEKTET Endret 28. mars 2006 av -FriedDude- Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 28. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Kan jo bli bra det der, skal du samkjøre knappene og displayet? Endret 28. mars 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2006 Planene har du absolutt klare og jeg synes det virker veldig bra! Men pass på å ikke ta deg vann over hue (erfaring) . Det er forresten utrolig tøft med "forsterker-modder" o.l., men prøv å gjør noe som særpreger den! Lykke til! Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mars 2006 Ja jeg tenkte og samkjøre displayet med knappene. Det var jo en god forsterker en gang så det er jo en knapp frampå som det står dvd på. Den skal definitivt brukes som open/close funksjon på dvd brenneren!! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 28. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2006 SlienX viftene er virkelig bra! Jeg har selv en 80mm som står i PSU'n min + en 120mm på CPU kjøleren. I tillegg har jeg 2x 120mm som skal i kabienttet når det er klart. Men jeg vil anbefale å skru ned hastigheten bittelitt. For du hører en liten durelyd pga all luften som blir flyttet ^^ Jeg har ikke funnet ut hvor mye ned de burde stilles, men etter det jeg har lest, iallefall på 120mm, så skal de ikke ha mindre enn 8V. Min erfaring burde tas med en klupe salt, for jeg har "14"dB versjonene. Som betyr at den er mer enn 14dB, men da og flyttet mer enn det som står skrevet hos vendur. Men en lite volt mod tror jeg vil gjøre underverker Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 28. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2006 Najs najs! Se om du får sponset en vifte da, oglitt rabater på resten Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 28. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2006 SKal du få tak i kamera..ble ikke topp kvalitet med mobben Lykke til vidre MVH |Espen| Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mars 2006 NYE BILDER ER UTE NÅ!! LINK Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 28. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2006 Nice Daniel! Bare ikke la dette prosjeketet bli som alle de andre prosjektene du har holdt på med før *host* Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mars 2006 FU! Hva var galt med de? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 28. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2006 Blir aldri ferdig? Men stå på! Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Laster opp bilder nå av dagens Jobb. Stay Tuned EDIT: DE ER UTE NÅ :D LINK! Endret 29. mars 2006 av -FriedDude- Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 29. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2006 Ey, det er bilde av meg din BAJAS! Host*hvem koblet startknappen* host* Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mars 2006 Hvem turde ikke ta ansvar Host * Host * Din Bøggvall Lenke til kommentar
spyro Skrevet 30. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2006 Veldig bra arbeid, men skal du bruke volumknottene til viftestyring eller? Og forresten så ser det ut som om du ikke har føtter på det andre bildet av deg og psuen Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mars 2006 hehe.. Ja 3 av knappene er beregnet til og bruke som viftestyring. Må bare leke litt elektriker på de først Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) *DOBBELPOST Endret 30. mars 2006 av -FriedDude- Lenke til kommentar
spyro Skrevet 30. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2006 Er vel ikke så vanskeilig? Om du klarer å mekke på psuen fikser du vel noen potmetre? Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mars 2006 nei.. ikke vanskelig. Bare koble 1 ledning på hver vifte. Potmetre er det på fra før av Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 31. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) Må være litt forsiktig med å koble vifter direkte på pot meter, ofte så brenner du av pot meteret. Sett på en spenningsregulatror og du kan belaste dem masse mer. Du finner mange poster her om dette tema. Ellers så har du absolutt noe gående her, kan bli skikkelig bra om du legger ned noe arbeid i dette. Ett tips for å få litt mer oversiktilg worklog. Ha to kopier av samme bilde, en som er ca 150*200 for thum og ett i full size. Så gjør slik det står her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=1438424 Da blir det ikke så rotete med store og små bilder Skal bli spennende å se hvordan dette blir Endret 31. mars 2006 av Behydro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå