Gå til innhold

TES: Hvor kan man kjøpe hunder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I skrivende stund klarer jeg ikke å hsuke hvor jeg har lest det, men jeg er sikker på at man få seg hund i spillet. I leyawyin ellernoe så jeg en dame som ga hundetrening....så ere noen som veit hvor jeg kan få hund? :innocent:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er en dame med hunder rundt en plass på "the green road" nord for Bravil.. Hvis du ser på kartet så er det en liten avsides vei som går vestover på green road, det er bare en liten avstikker vei, hun som bor der trener iallfall hunder, men eg vett ikkje om en kan få hund selv..

Endret av Furyfax
Skrevet
Jeg kunne tenkt meg en MOD hvor du kunne trene opp armeer med marsvin :love:

5822325[/snapback]

SPør på det ofisielle forumet, det er utrolig hvor mye sykt fansen lagde til Morrowind? Så du Moogle mod? Den skal vistnok gjøres i Oblivion ogå :D

Skrevet (endret)

Da vil jeg ha lemmen-hærer også.

De er jo naturens selvmordsbombere. Blir så sinna at de sprekker av seg selv.

Endret av Bitex
Skrevet
Da vil jeg ha lemmen-hærer også.

De er jo naturens selvmordsbombere. Blir så sinna at de sprekker av seg selv.

5823528[/snapback]

Der tror jeg du har feil. Mener ganske sikkert at jeg har lest at det ikke stemmer. Det som skjer derimot er at de blir så sinna at hjertet til slutt kveiler, og at de bare faller døde om. Ikke noe blod og gørr :p

Skrevet (endret)

Pokker. Gledesdreper.

Ser for meg Lemmings..*klikke på nuke-knappen* "OH NO!" 5-4-3-2-1 popopopopopopopopppopopoppopopop

Endret av Bitex
Skrevet
Pokker. Gledesdreper.

Ser for meg Lemmings..*klikke på nuke-knappen* "OH NO!" 5-4-3-2-1 popopopopopopopopppopopoppopopop

5824934[/snapback]

Verdens beste spill! (før oblivion) :!:

Skrevet

None som har funnet ut noe mer om dette? det er jo mange folk i oblivion som har hunder og til og med fighters guild i Anvil... hadde vært ganske kult hvis man kunne ha et kjæledyr da...

Skrevet

Har hørt rykter om at det finnes en eneste Enhjørning i spillet!! Hvor kult hadde ikke det vært :D ..om den kunne flyve eller noe ^^

Skrevet (endret)

shit,,,, er det bare en!

kverka den jeg:P

tror jeg solgte hornet oxo:O

EDIT

man kan vist ride på den hvis man tar "calm animal" men det hadde ikke jeg, så da kverka jeg den:P

Endret av disco 808
Skrevet
shit,,,, er det bare en!

kverka den jeg:P

tror jeg solgte hornet oxo:O

EDIT

man kan vist ride på den hvis man tar "calm animal" men det hadde ikke jeg, så da kverka jeg den:P

5829394[/snapback]

Kult! Hvor fant du den? :D:D

Skrevet

hehe, hemmeli:P

nei da, husker faktisk ikke, orker ikke å sheke på kartet heller. det var like inærheten av en by og en oblivion portal + det var en miniotaur der:P (hvis det sier deg noe:P)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...