Evju Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 Hvilket fildelingsprogram er det som er mest brukervennlig og som det er lettest å finne relevante filer, og laste de ned relativt raskt. DC++ kan bli vanskelig med huber, slots og active/passive. Her er ikke antall filer spesielt viktig. Husker iMesh fra før var et enkelt og greit program. Eksisterer det fortsatt?
Arne Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 Det eksisterar fortsatt, så vidt eg vet, men eg vil ikkje råde deg til å laste det ned, sist gong eg brukte det, eksploderte Internet Exploder (ikkje så rart, menmen). Torrents er vel bra?
Evju Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Skrevet 27. mars 2006 Det eksisterar fortsatt, så vidt eg vet, men eg vil ikkje råde deg til å laste det ned, sist gong eg brukte det, eksploderte Internet Exploder (ikkje så rart, menmen).Torrents er vel bra? 5819877[/snapback] Er vel ikke all verden til musikk?
Evju Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Skrevet 27. mars 2006 Bare ut av ren interesse: Bruker Soulseek, iMesh, torrents o.l. UDP? Vet at DC gjør det, og det kan bli problematisk til tider...
Lars-H Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 Bearshare er jo et enkelt program. Aber er at det følger med et sponsorprogram (som går an å fjerne). Legger til at det finnes mye ulovlig og badware på hele gnutella-nettverket (som BS bruker om jeg ikke tar feil.)
endrebjo Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 LimeWire er en enkel og grei klient på et relativt stort og enkelt nettverk.
Alastor Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=169217 Tråd stenges
Anbefalte innlegg