Koopa Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 Hver gang jeg prøver å bli healet ved et altar i et chapel (hvorsomhelst) kommer det bare opp en beskjed : "Repent your crimes, wicked one" eller no. Noen som vet hvordan jeg får "Repent" my crimes?
Berengal Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 Har du bounty får du ikkje blessings, trur eg. Kan og gjelde viss du har meir infamy enn fame (på statistikk skjermen).
Koopa Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Skrevet 27. mars 2006 Aight. Takk takk Men vet noen hvordan jeg får opp fame'en min? Har fame på 2 og infamy på 11
cremaster Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 Gå til en guard og betal ham, eller bli med i thieves guild hvord du bare behøver å betale halvparten.
Athelas Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Gå til en guard og betal ham, eller bli med i thieves guild hvord du bare behøver å betale halvparten. 5821675[/snapback] Dette kan da ikke stemme? Er det ikke forskjell på infamy og bounty? Hvordan får man økt fame og minsket infamy?
Koopa Skrevet 2. april 2006 Forfatter Skrevet 2. april 2006 Gå til en guard og betal ham, eller bli med i thieves guild hvord du bare behøver å betale halvparten. 5821675[/snapback] Dette kan da ikke stemme? Er det ikke forskjell på infamy og bounty? Hvordan får man økt fame og minsket infamy? 5854773[/snapback] Nettopp
Licht Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Gå til en guard og betal ham, eller bli med i thieves guild hvord du bare behøver å betale halvparten. 5821675[/snapback] Dette kan da ikke stemme? Er det ikke forskjell på infamy og bounty? Hvordan får man økt fame og minsket infamy? 5854773[/snapback] Alt dette står jo bl.a. i de tipsene som vises under loading. "The Nine Divines may balance your fame for ill deeds against that of noble deeds" osv. Med andre ord, gå og vær snill og grei en stund, sånn at du har høyere Fame enn Infamy.
Fox9 Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 De små alterne sier antakelig at du må ta en pilgrims reise til huttiheta, bare gjør som alteret sier så skal sikkert det gå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå