Gå til innhold

Definisjon på skittenhet... (bad one)

EC

Anbefalte innlegg

Skrevet

er når dama skal kle seg 801.11b og drar av trusa med lyd som minner om borrelås...

[ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-09-25 23:20 ]

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet

Quote:

Jimmy Pop skrev (2002-09-27 11:00):

Quote:

Dan Hansen skrev (2002-09-26 15:07):

verre er det når det i ettertid viste seg at hun ikke hadde truse på ...

:lol:

Ps: Er det noe du har opplevd, Yummy?

Den der blir du sikkert banna for jimmy...

Skrevet

OFF TOPIC:

B|Real:

Den siggen din er ganske stor og stygg.. Unnskyld at jeg ikke sier dett over PM, men jeg har ikke den muligheten her på frames-versjonen.

Jeg har sittet og ergret meg over det abstrakte kvasi-kunstneriske bildet og sitter igjen med en lite ambivalent følelse... Jeg liker ikke bildet. For min del, B|Real... Kan du være så snill og bytte bilde?

Med vennlig hilsen

Jimmy Pop

Skrevet

Quote:

Den 2002-10-09 13:45, skrev Jimmy Pop:

OFF TOPIC:

B|Real:

Den siggen din er ganske stor og stygg.. Unnskyld at jeg ikke sier dett over PM, men jeg har ikke den muligheten her på frames-versjonen.

Jeg har sittet og ergret meg over det abstrakte kvasi-kunstneriske bildet og sitter igjen med en lite ambivalent følelse... Jeg liker ikke bildet. For min del, B|Real... Kan du være så snill og bytte bilde?

Med vennlig hilsen

Jimmy Pop

Så enig. Er kvalmt å se den driten overalt. Er ikke noe vits i det og gjør bare sidene 138*N pixler større, hvor N er antall bilder.

[ Denne Melding var redigert av: kjello2 på 2002-10-09 14:35 ]

Skrevet
Quote:

B|Real skrev (2002-10-09 16:24):

:lol:

Viste ikke at den var til irritasjon...skal se om jeg orker og komprimere den litt...men bildet forblir.

Bilde gjør meg ikke noe, Så for meg må du bare ha det. Men du kunne funnet et som var bedre B|Real. :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...