Stian2233 Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Er det noen programmer jeg kan bruke som en erstattnig ? Problemet med msn hoss meg er at det bare klikker med en gang jeg logger in
Lars-H Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Trillian ? prøv last ned nyeste msn msgr og, så kanskje du får logget inn...
Stian2233 Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Skrevet 26. mars 2006 Trillian ? prøv last ned nyeste msn msgr og, så kanskje du får logget inn... 5815798[/snapback] Trillian ja Har prøvd og reinnstalere msn fungere ikke Hvordan det skjedde? Begynnte plutselige og sende en mange mellinger til personer i listen min, adawer fant ingen ting så jeg reinnstalerete like godt msn, etter dette fungerte det ikke og logge inn til msn i det hele tatt :O
simen_k Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 har du prøvd Gaim? den er god og enkel, men er det viktig med web cam, så er ikke dette ett alternativ med Gaim.
Dinosauromann Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 aMSN kan du også prøve, den støtter forresten webcam også.
miCro Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Personlig foretrekker jeg Mercury. Den støtter web-cam og har veldig mange andre hendige funksjoner, som f. eks. fanebasert chatting.
DJViking Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 (endret) Hadde dette vært en ideell verden hadde alle brukt Jabber i stedet for den proprietære IM-protokollen MSN og dens MSN-klient MSN Messenger. Men da dette ikke er en ideell verden og alle bruker Windows og Windows kommer med MSN så blir det til syvende og sist MSN alle bruker.... Men... Vil du ha en MSN-klient erstatter så kan du undersøke Gaim... Den er ganske god.... Ellers så er Trillian også god, men den koster penger... Endret 26. mars 2006 av DJViking
B4stian Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Vel, jeg har prøvd sikkert et sted mellom 5 og 10 forskjellige og ingen slår originalen (med litt justeringer med f.eks. MSN Plus..)
donkeykong89 Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Jeg har prøvd de fleste. men syns egentlig at windows messenger har det beste designet og er meget brukervennlig, selv om den mangler en del funksjoner. Nå er jeg på jakt etter noe nytt som ligner på windows messenger. Er det noen som vet om det tips meg. Vil ha noe enkelt og ikke reklame ol.
abze Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 (endret) Vil du ikke ha reklame, er ikke det noe problem, du får også digg utseende med på kjøpet sjekk her: http://www.crystalxp.net/galerie/en.scat.15.htm Og må si at jeg er stor fan av Gaim, synd an er litt rar av og til i Windows! Endret 8. april 2006 av abze
roac Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Vel, jeg har prøvd sikkert et sted mellom 5 og 10 forskjellige og ingen slår originalen (med litt justeringer med f.eks. MSN Plus..) 5817455[/snapback] Og så får du med spyware på kjøpet MSN Plus holder jeg meg unna, men Live Messenger oppfører seg i hvert fall fint hos meg, så jeg ser ingen grunn til å finne noe annet. Har ellers prøvd både Trillian og Gaim, og begge deler var så ustabilt at jeg karakteriserer det som søppel.
Tordenflesk Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 (endret) Og så får du med spyware på kjøpet MSN Plus holder jeg meg unna.Hadde du giddi å følge med under install er det et valg der hvor du kan VELGE om du vil ha driten eller ej. Irriterer meg at folk klager på noe de er skyld i sjøl. nei, WLM + A-Patch er det beste. Trillian, Gaim osv. syns jeg enten er altfor kronglete, Stygge eller rett og slett at de ikke funker. Originaler er (desverre?) fortsatt best. Endret 8. april 2006 av Tordenflesk
roac Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Og så får du med spyware på kjøpet MSN Plus holder jeg meg unna.Hadde du giddi å følge med under install er det et valg der hvor du kan VELGE om du vil ha driten eller ej. Irriterer meg at folk klager på noe de er skyld i sjøl. 5889521[/snapback] Jepp, og valgte det bort og fikk det likevel. Derfor: Aldri mer MSN Plus. Møkkaprogramvare. Jeg er veldig klar over slike ting, og leser faktisk det jeg får opp av dialogbokser og handler deretter. IT er jobben min, jeg vet hva jeg gjør, men i tilfellet MSN Plus får du driten uansett. Det er i hvert fall min erfaring.
B4stian Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Og så får du med spyware på kjøpet MSN Plus holder jeg meg unna.Hadde du giddi å følge med under install er det et valg der hvor du kan VELGE om du vil ha driten eller ej. Irriterer meg at folk klager på noe de er skyld i sjøl. 5889521[/snapback] Jepp, og valgte det bort og fikk det likevel. Derfor: Aldri mer MSN Plus. Møkkaprogramvare. Jeg er veldig klar over slike ting, og leser faktisk det jeg får opp av dialogbokser og handler deretter. IT er jobben min, jeg vet hva jeg gjør, men i tilfellet MSN Plus får du driten uansett. Det er i hvert fall min erfaring. 5889535[/snapback] Derfor man har noen fine programmer man kjører etterpå for å renske opp.
Tordenflesk Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Jepp, og valgte det bort og fikk det likevel. Derfor: Aldri mer MSN Plus. Møkkaprogramvare. Jeg er veldig klar over slike ting, og leser faktisk det jeg får opp av dialogbokser og handler deretter. IT er jobben min, jeg vet hva jeg gjør, men i tilfellet MSN Plus får du driten uansett. Det er i hvert fall min erfaring.Mulig du har fått tak i en "spesiell" versjon av Plus da, for jeg har aldri fått noe spyware fra Plus på minst 3-4 år nå.
zjulik Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Jepp, og valgte det bort og fikk det likevel. Derfor: Aldri mer MSN Plus. Møkkaprogramvare. Jeg er veldig klar over slike ting, og leser faktisk det jeg får opp av dialogbokser og handler deretter. IT er jobben min, jeg vet hva jeg gjør, men i tilfellet MSN Plus får du driten uansett. Det er i hvert fall min erfaring.Mulig du har fått tak i en "spesiell" versjon av Plus da, for jeg har aldri fått noe spyware fra Plus på minst 3-4 år nå. 5889586[/snapback] Det samme. Velger du nei til sponsorprogrammet, er Plus! ren som sne. Og en berikelse av livet generelt. Nesten så man vurderer å sende fyren noen kroner.
zjulik Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Er det noen programmer jeg kan bruke som en erstattnig ?Problemet med msn hoss meg er at det bare klikker med en gang jeg logger in 5815751[/snapback] Tror kanskje ikke det er msn som er problemet ditt altså. Har du hatt styggedom på maskinen, er det der problemet ligger, og det er det du må fikse. Å bare bytte IM er å se en annen vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå