Gå til innhold

Omtale av Gudfaren (PC/PS2)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare jeg som synes at pc versjonen er kast?

styre med mus er umulig! ikke bare er den inversed høyre/venstre men man kan heller ikke rette det opp... Derfor må jeg styre med wasd - piltaster og knote noe jævlig over hele tastaturet er innom numpadene også ^^

Sjanseløst å drite i pc brukere... får håpe denne kommer til xbox360

Lenke til kommentar

Er det noe feil med bildene jeg har sett eller er det plent umulig å se gjennom vinduene i bilene?

 

Om du ikke kan se gjennom vimduene i bilene så gidder jeg ganske enkelt ikke kjøpe dette spillet, snakk om helhets følelsen. Når Mafia klarte det for 4 år siden skulle det være null problem i dette spillet.

Lenke til kommentar
Dette spillet falt i god smak hos meg, å da snakker jeg om de bedre spillene jeg har prøvd på flere år. Grafikken er grei synes jeg, dog jeg liker 800 x 600 bedre enn de høyeste oppløsningene, grafikken på fjeset til karakterer du spiller er bra, eksplosjonene er noe av det kuleste jeg har sett.

 

Oppdragene er kule, men kan bli litt ensformig etter lang tid, likte veldig godt måten man bruker "hand 2 hand-combat" og måten man skyter på.

 

Får et nokså bra "forhold" til karakterene i spillet. Noe som er totalt anderledes enn GTA -spillene.

 

7/10 her. :)

5819003[/snapback]

 

prøv mafia, da forandrer du nok mening :)

Lenke til kommentar
Er det noe feil med bildene jeg har sett eller er det plent umulig å se gjennom vinduene i bilene?

 

Om du ikke kan se gjennom vimduene i bilene så gidder jeg ganske enkelt ikke kjøpe dette spillet, snakk om helhets følelsen. Når Mafia klarte det for 4 år siden skulle det være null problem i dette spillet.

5825941[/snapback]

 

går ikke an desverre! :(

Lenke til kommentar

Det er mye bra i gudfaren, eksplosjonseffektene er gode, husk at det ikke er noen loadetider på et enormt map med fler polygoner enn hele gta san andreas tilsammen.

 

Fysikken rundt eksplosjoner og skudd er realistisk, mye mer enn feks i cs:s, selvom fysikken ser mer imponerende ut.

 

Jeg digger spillet og ville gitt 9/10 :)

Lenke til kommentar

Ok, påtide å gå inn i telefonboksen her:

 

*skifter til sitt alter ego "Mafia the game lover"*

 

Host host

 

Mafia, det spillet som alle husker med glede (i alle fall de fleste). Gamle saker men fremdeles en del herligheter.

 

1. Nesten ingen loading. Selvfølgelig, når du kjører på bygda er det litt loading, men til gjengjeld et uhyre fint område.

 

2. Detaljerte biler. Ja, faktisk mer detaljert enn hva jeg synes Gudfaren bilene ser ut. Og wow, vi er i 2006 og Godfather klarer ikke å ha gjennomsiktige vinduer? Erm, ok. Mafia klarte det for 4 år siden, GTA spinnene har det (t.o.m fra GTA 3). Hvorfor klarer ikke Gudfaren det?

 

 

Nei, jeg tror jeg holder meg til Mafia jeg, og håper på Mafia 2 snart. Gleder meg virkelig til det spillet, i mine øyner er det bare 1 Don i byen.

 

Og det er denne kisen

DON.jpg

Don Sallieri

Lenke til kommentar
Ok, påtide å gå inn i telefonboksen her:

 

*skifter til sitt alter ego "Mafia the game lover"*

 

Host host

 

Mafia, det spillet som alle husker med glede (i alle fall de fleste). Gamle saker men fremdeles en del herligheter.

 

1. Nesten ingen loading. Selvfølgelig, når du kjører på bygda er det litt loading, men til gjengjeld et uhyre fint område.

 

2. Detaljerte biler. Ja, faktisk mer detaljert enn hva jeg synes Gudfaren bilene ser ut. Og wow, vi er i 2006 og Godfather klarer ikke å ha gjennomsiktige vinduer? Erm, ok. Mafia klarte det for 4 år siden, GTA spinnene har det (t.o.m fra GTA 3). Hvorfor klarer ikke Gudfaren det?

 

 

Nei, jeg tror jeg holder meg til Mafia jeg, og håper på Mafia 2 snart. Gleder meg virkelig til det spillet, i mine øyner er det bare 1 Don i byen.

 

Og det er denne kisen

DON.jpg

Don Sallieri

5829262[/snapback]

 

Yes sir! :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...