oya Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 (endret) Nå gir jeg opp. Har lett og lett, men finner ikke det jeg leter etter. Trenger et uploadscript med følgende kriterier: - Innlogging (en bruker) - En hovedmappe, med mulighet for å lage undermapper. - Velge hvilken undermappe filen skal lastes opp i (eks. referat2006, filmer) - Overskrive filer - Slette filer - Slette mapper - Generere en side som skal legges inn på internettsiden, der det listes opp filer under hver kategori. Gjerne vise antall klikk på hver fil. Noen som vet om et gratisscript som passer mine krav? Uploadscriptenes cutenews kanskje? Som er lett å modifisere. Endret 25. mars 2006 av oya
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Bow down, for once again has the almighty wizard Google spoken.
oya Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Skrevet 25. mars 2006 (endret) Bow down, for once again has the almighty wizard Google spoken. 5810411[/snapback] At det er mulig. Jeg er så lei av slike som deg som roper google som første svar i hver eneste post her på forumet. Tror du ikke jeg har prøvd i google? Det jeg lurer på er om noen kan anbefale meg et av de tusen scriptene som finnes der ute. Noen som kanskje har prøvd ut et som passe for meg. Det burde være innlysende. Endret 25. mars 2006 av oya
oya Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Skrevet 25. mars 2006 Ohoi det er mange på www.hotscripts.com 5810457[/snapback] ja, litt for mange. Ikke så lett å finne noe der. De fleste har bare upload til en forhåndsdefinert mappe. Dersom dere ikke har et konkret svar kan dere like gjerne la være å svare!
BigJackW Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Se på denne da: http://tech.tailoredweb.com/simple-upload-...fe3b8bacd5cfb2b Men det skal vel ikke være så vanskelig å finne noe selv?
Ueland Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Personlig anbefaler jeg denne saken: http://www.rebelinblue.com/?fm Enkel og grei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå