Gå til innhold

TES: noen som leker seg i Arena'n


Anbefalte innlegg

Tja, arenaen var mer eller mindre umulig uten at jeg beveger meg raskt bakover og setter 40+ piler i et eller annet kvinnemenneske som beveger seg umenneskelig raskt (til tross for at jeg har 100 speed), og meier meg ned med et par slag. Og dette var bare første kampen? Hum-ho.

 

Stealth hjelper ikke så mye når jeg begynner inne i et bur, fullt synlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sleit med bueskytteren min i arena. Tok enormt med piler å drepe motstanderen til tider. Er en måte man kan forenkle det på men er juks/bug...

 

 

Med gode acrobatics skills kan man hoppe opp på pålene på siden, så bare skyte dem til de dør, så lenge de ikke har ranged kan de ikke treffe deg

 

 

Spiller som ren warrior nå, og arena var lett som fy, de 3 fangene var litt vanskelig, måtte løpe og heale en del da. Ellers var det bare å blocke, vente på slag, så slå 3-4 ganger før block igjen.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-75284

Jeg klarte nettopp Arenaen, og jeg hadde gjort questet til Orcen jeg drepte. Og da jeg sov kom en representant fra the dark brotherhood, jeg vil ikke være med i guilden, hvordan/hva må jeg gjøre får å få han vekk?

Lenke til kommentar
Jeg klarte nettopp Arenaen, og jeg hadde gjort questet til Orcen jeg drepte. Og da jeg sov kom en representant fra the dark brotherhood, jeg vil ikke være med i guilden, hvordan/hva må jeg gjøre får å få han vekk?

5825832[/snapback]

 

 

bare ikke gjør det han ber deg gjøre, hvis du ikke dreper han duden skjer det ingen ting

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Woho! Greide arenaen i dag! Potionhamstring er tingen å gå for. Unarmed er undervurdert (hjemmelagd class: Juggernauth - Heavy Armour-kar som baserer seg på unarmed)!

Lenke til kommentar
tar noen kamper i arena er ganske lett så langt, er Gladiator vet ikke hvor høy rang det er.

 

de Fleste går ned på 1-2 piler. hvis de på død og liv elver etter det pleier de å gå ned etter 1 slag med dai-katana'n

er ganske greie penger

 

så hvor langt har dere kommet i Arena?

5809313[/snapback]

Har "rundet" Arenaen, er en trollmann og brukte bare magi.

Banket alle på første forsøk og det var bare 2 ganer jeg måtte inn i menyen å drikke en Healing Potion.

Ikke for å skryte :p men det var veldig lett.

 

Edit:

Glemte å si at jeg ikke har banket noen av "dyrene" man skal ta etter på.

Endret av The O
Lenke til kommentar

 

 

Jeg sliter ganske mye med den hvor det er 3 argonian prisoners. Er ikke i nærheten av og ha en sjangs engang.. Noen tips, jeg er en Assassin lvl 11, har den magiske bua, pluss at jeg har drept alle nede i DB sanctuaryen i Cheydindal. Så har ganske mye digge våpen.

 

 

Lenke til kommentar

 

Jeg sliter ganske mye med den hvor det er 3 argonian prisoners. Er ikke i nærheten av og ha en sjangs engang..  Noen tips, jeg er en Assassin lvl 11, har den magiske bua, pluss at jeg har drept alle nede i DB sanctuaryen i Cheydindal. Så har ganske mye digge våpen.

 

 

5843094[/snapback]

 

sleit som faen på den jeg også.

 

er knight. klarte det til slutt ved å konsentrere meg om å drepe en av de først og blocke MYE

Lenke til kommentar

 

Jeg sliter ganske mye med den hvor det er 3 argonian prisoners. Er ikke i nærheten av og ha en sjangs engang..  Noen tips, jeg er en Assassin lvl 11, har den magiske bua, pluss at jeg har drept alle nede i DB sanctuaryen i Cheydindal. Så har ganske mye digge våpen.

 

 

5843094[/snapback]

 

 

Hvis du er god i acrobatics er det ikke noe problem å hoppe opp på en av flammene for så å hoppe opp på gjerdet.

 

Lenke til kommentar

Med Goblin Toth staff (eller hva nå den het) så moste jeg alt og alle ganske lett... Var så enkelt at det ble litt kjedlig... Foresten så kan man dirke opp den kisten ved utgangen og rappe de 500 gc som er der ;) Bare husk å lukke dørene bak deg så ikke vakten ser deg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...