aabxx Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Genial video Litt gammel men jeg så den dukket opp i dag et annet sted og tenkte jeg kunne poste den. Veldig morsom video, og budskapet var jo heller ikke så aller verst (selv om noen vil være uenige, hehe)!
TCi Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 (endret) Sett den ja. Lo ganske godt første gang... mange morsomme scener. Håper folk ser det som er etter credits-ene... Endret 25. mars 2006 av TCi
Hr. Jenssen Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Så nok det ja (begynte å lure hvorfor de trengte så mye tid for end-credits, liksom). Men en utrolig morsom film ja. Så lenge PC'n ikke blir involvert som noe ondt som stjeler alt mulig til seg selv (noe den ikke gjør - den er et offer, slik som Nintendo), så er jeg glad. Nok et fint lite bevis på at "politiske" filmer kan være veldig morsomme.
Bear^ Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Braveheart møter Ringenes Herre :!: Morsom film dette, med en liten snev av fotfeste i virkeligheten. Nintendo har jo alltid gjor ting på sin måte, og det gjør de jo igjen med Revolution.
Zeph Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Artig film, håper at Revolution vil leve opp til forventingane.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå