Gå til innhold

Klarer ikke og ta film inn i Windows movie maker


Anbefalte innlegg

Hei

jeg har filmet litt med mitt nye camera Olympus M-mini , men jeg får ikke filmene jeg har filmet innpå Windows Moviemaker :ermm:

 

Jeg får denne Feil meldingen.

 

Filen C:\Documents and Settings\Administrator\Mine dokumenter\Intern video\tull og tøys\lørdagskveld.MOV er ikke en støttet filtype, og den kan ikke importeres til Windows Movie Maker. :thumbdown:

 

Hvorfor får jeg det? Er det noe jeg kan laste ned fra windows update , som gjør at jeg kan redigere filmen jeg har filmet i movie maker , som gjør at jeg kan bruke denne type fil? :ermm:

 

Takker alle som svarer! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

jeg har filmet litt med mitt nye camera Olympus M-mini , men jeg får ikke filmene jeg har filmet innpå Windows Moviemaker :ermm:

 

Jeg får denne Feil meldingen.

 

Filen C:\Documents and Settings\Administrator\Mine dokumenter\Intern video\tull og tøys\lørdagskveld.MOV er ikke en støttet filtype, og den kan ikke importeres til Windows Movie Maker.  :thumbdown:

 

Hvorfor får jeg det? Er det noe jeg kan laste ned fra windows update , som gjør at jeg kan redigere filmen jeg har filmet i movie maker , som gjør at jeg kan bruke denne type fil?  :ermm:

 

Takker alle som svarer!  :thumbup:

5805868[/snapback]

 

ja de ble lagret i quiktime , er det noe eg kan gjøre da i steden får og laste ned t.d. mov to avi free,??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...