Jokko88 Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Syns det var veldig vanskelig å finne nok garlic!
iStephano Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 lest igjennom noen poster her, virker som alle er negative til og bli vampyr...? Er det ikke noe bra morsomme sider ved det?
Martin-sama Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Synes det er litt kult å være vampyr jeg, så lenge jeg suger blod om natten, blir jeg ikke skadet om dagen. Nesten gratis nattsyn+mer styrke og mye mer; kjempe tøft! Litt dritt at fyren min ser ut som en 150 år gammel orangutang, men skitt dau!
Blacki Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 garlic var ikke like lett, men jeg fikk kjøpt 4stk(!) på Merchant Inn i Imp.city.
mortenmm Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Har lurt litt på om jeg skal bli vampyr,virker kult
kopbjo Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Da kan jeg i alle fall gå god for at denne kuren virker: http://forum.teamxbox.com/showthread.php?t=428831 Jeg ble vampyr ufrivillig, og jeg synes det er genialt å måtte jobbe litt for å bli kvitt greiene. Questen er til tider kjedelig, men siden jeg kjøpte alle Gem'sene var det liksom ikke så mye stress. Nå er jeg i det minste frisk igjen!
Blacki Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 ble frisk jeg også... fikk da gjort et side quest i samme sleng...
Markaren Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Ok.. Har MANGE grand souls, men bare to av dem er tomme, resten er da altså fulle. I følge guiden det er linket til i denne tråden: You can empty them if you have a staff or magic item; otherwise they have a decent resell value. Jaha? Forsvinner ikke hele beholderen når man bruker dem? Eller finnes det en annen måte å tømme beholderene på?
Blacki Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Prøvde selv, men de forsavant! Brukte dem til å charge en staff og gem,n var borte etter på..
zeltex Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Sliter med samme jeg også, har ikke nok tomme gem's . Håper noen finner ut hvordan en kan få de tomme, for jeg sliter maks her nå. Orker ikke gå rundt å bite folk en gang om dagen
Blacki Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 du må joine thifs guild, og mage guild, så finner du nok gem's..
d'espresso Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 ble frisk jeg også... fikk da gjort et side quest i samme sleng... 5849955[/snapback] Hvor finner man Grand Soul Gem..
Blacki Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 ble frisk jeg også... fikk da gjort et side quest i samme sleng... 5849955[/snapback] Hvor finner man Grand Soul Gem.. 5887148[/snapback] I mage guilds bla. Men du må være med i guilden for å kunne dirke den opp. Og helst med i thife guild så du kan skaffe dirker..
morgf33 Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Dette er en liste over fem soul gems du kan finne(håper du kan engelsk) : Gem One: This is an easy one. Go to the Imperial City Market District. Find the Mystique shop. He has one gem for sale, four to go. Gem's Two - Four: Your lock picking skills better be up to snuff now. Head to Arcane University. Best to go at night, you will be thieving. Go inside, and on the first floor there is a chest with three Gems inside. All are Grand gems, but I believe two of them are not empty. Take them all anyways. You can empty them if you have a staff or magic item; otherwise they have a decent resell value. It’s a level 5 lock, so your going to have to work at it, but its worth the effort. Make sure no one sees you. Once you get it open, take them all. Gem Five: Head to the Chorrol Mage's Guild. Inside, there is a staircase, and display cases to the left and right. The one to the right looks tempting, three gems inside. None are grand though, save your picks. The one the left has one though. It's another level 5 lock, so good luck to you. Once you get this, you have five, but two probably aren't empty. No matter, the hard part should be over.
teekej Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 (endret) Har vært vampyr i mange uker nå. Jeg har funnet alle ingrediensene utenom hidarins vampyr dust i redwater hula. Men har bare funnet Hidarins aske men det ville hun ikke ha. Kan noen hjelpe? Endret 26. april 2006 av teekej
brd Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Har vært vampyr i mange uker nå. Jeg har funnet alle ingrediensene utenom hidarins vampyr dust i redwater hula. Men har bare funnet Hidarins aske men det ville hun ikke ha. Kan noen hjelpe? 5991219[/snapback] Det er visst ein bug som seier at du må levere ingrediensene i rekkefølge. Ellers blir du bare stående
h00v3r Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Har vært vampyr i mange uker nå. Jeg har funnet alle ingrediensene utenom hidarins vampyr dust i redwater hula. Men har bare funnet Hidarins aske men det ville hun ikke ha. Kan noen hjelpe? 5991219[/snapback] Det er visst ein bug som seier at du må levere ingrediensene i rekkefølge. Ellers blir du bare stående 6004985[/snapback] Dette med den rekkefølgen er bare drit, du finner hvilken rekkefølge det skal være i et annet sted på forumet, bare å søke det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå