Gå til innhold

TES: Hjelp! Er blitt Vampyr! (Oblivion)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er litt kult å være vampyr jeg, så lenge jeg suger blod om natten, blir jeg ikke skadet om dagen. Nesten gratis nattsyn+mer styrke og mye mer; kjempe tøft! Litt dritt at fyren min ser ut som en 150 år gammel orangutang, men skitt dau! ;)

Skrevet

Ok.. Har MANGE grand souls, men bare to av dem er tomme, resten er da altså fulle.

I følge guiden det er linket til i denne tråden:

You can empty them if you have a staff or magic item; otherwise they have a decent resell value.

Jaha? Forsvinner ikke hele beholderen når man bruker dem? Eller finnes det en annen måte å tømme beholderene på?

Skrevet

Sliter med samme jeg også, har ikke nok tomme gem's . Håper noen finner ut hvordan en kan få de tomme, for jeg sliter maks her nå. Orker ikke gå rundt å bite folk en gang om dagen

Skrevet
ble frisk jeg også...  fikk da gjort et side quest i samme sleng...

5849955[/snapback]

Hvor finner man Grand Soul Gem..

5887148[/snapback]

I mage guilds bla. Men du må være med i guilden for å kunne dirke den opp. Og helst med i thife guild så du kan skaffe dirker..

• 3 uker senere...
Skrevet

Dette er en liste over fem soul gems du kan finne(håper du kan engelsk) :

Gem One: This is an easy one. Go to the Imperial City Market District. Find the Mystique shop. He has one gem for sale, four to go.

Gem's Two - Four: Your lock picking skills better be up to snuff now. Head to Arcane University. Best to go at night, you will be thieving. Go inside, and on the first floor there is a chest with three Gems inside. All are Grand gems, but I believe two of them are not empty. Take them all anyways. You can empty them if you have a staff or magic item; otherwise they have a decent resell value. It’s a level 5 lock, so your going to have to work at it, but its worth the effort. Make sure no one sees you. Once you get it open, take them all.

Gem Five: Head to the Chorrol Mage's Guild. Inside, there is a staircase, and display cases to the left and right. The one to the right looks tempting, three gems inside. None are grand though, save your picks. The one the left has one though. It's another level 5 lock, so good luck to you. Once you get this, you have five, but two probably aren't empty. No matter, the hard part should be over.

:p

Skrevet (endret)

Har vært vampyr i mange uker nå. Jeg har funnet alle ingrediensene utenom hidarins vampyr dust i redwater hula. Men har bare funnet Hidarins aske men det ville hun ikke ha. Kan noen hjelpe?

Endret av teekej
Skrevet
Har vært vampyr i mange uker nå. Jeg har funnet alle ingrediensene utenom hidarins vampyr dust i redwater hula. Men har bare funnet Hidarins aske men det ville hun ikke ha. Kan noen hjelpe?

5991219[/snapback]

Det er visst ein bug som seier at du må levere ingrediensene i rekkefølge. Ellers blir du bare stående :)

Skrevet

5991219[/snapback]

Det er visst ein bug som seier at du må levere ingrediensene i rekkefølge. Ellers blir du bare stående :)

6004985[/snapback]

Dette med den rekkefølgen er bare drit, du finner hvilken rekkefølge det skal være i et annet sted på forumet, bare å søke det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...