Gå til innhold

kjøper fra Nigeria


Anbefalte innlegg

Har nå to ganger prøvd å solgt noe her på hardware.no, og hver gang har jeg fått en mail som ser slik ut:

 

From :  latino mark <[email protected]>

Sent :  Wednesday, March 22, 2006 5:58 PM

To :

Subject :

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

Dear Seller,I saw your item in the auction site and am so much intrested in buying it for my Son for his Good performances on his academics during the last semester in order to fulfil my promise made to him,I will like to know the cost of the item and the shipping cost to nigeria via DHL,UPS OR ROYAL MAIL (2-3 DAYSEXPRESS DELIVERY And payment will be via  U.S Postal Money Order or PayPal I will like to have your details as follow for the payment procedure"""

__________________________________________________

Do You Yahoo!?

Tired of spam? Yahoo! Mail has the best spam protection around

http://mail.yahoo.com

 

 

 

Fikk en lik mail da jeg prøvde å selge en PC. Noen flere som bruker å få noe lignende?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har nå to ganger prøvd å solgt noe her på hardware.no, og hver gang har jeg fått en mail som ser slik ut:

 

From :  latino mark <[email protected]>

Sent :  Wednesday, March 22, 2006 5:58 PM

To :

Subject :

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

Dear Seller,I saw your item in the auction site and am so much intrested in buying it for my Son for his Good performances on his academics during the last semester in order to fulfil my promise made to him,I will like to know the cost of the item and the shipping cost to nigeria via DHL,UPS OR ROYAL MAIL (2-3 DAYSEXPRESS DELIVERY And payment will be via  U.S Postal Money Order or PayPal I will like to have your details as follow for the payment procedure"""

__________________________________________________

Do You Yahoo!?

Tired of spam? Yahoo! Mail has the best spam protection around

http://mail.yahoo.com

 

 

 

Fikk en lik mail da jeg prøvde å selge en PC. Noen flere som bruker å få noe lignende?

5799658[/snapback]

 

Ja jeg har også fått mail på pcen min om at hun er interisert, er også en dame fra nigeria. Er dette stort sett svindlere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...