Gå til innhold

Hele MC med raggy og Onyxia på en dag.


Anbefalte innlegg

Guildet mitt hadde MC dag i dag, så vi starta kl.21.00 på kvelden, tok alle bossene, og Ragnaros var nede etter 2 timer i MC (uten noen wipes). Rett etter det, dro vi til Onyxia's Lair, og tok henne på 14-16 minutter, husker ikke. Men den ble tatt med 30 man.

Jeg fikk ganske mye cenarion, leggings droppa, men senere på ragnaros droppa stormrage, og jeg fikk både cenarion og stormrage.

Ganske morsom dag.

Endret av Alexanderhagen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"I går gikk jeg fra level 1-5 på bare 8 timer!"

 

 

Men helt seriøst, hvem bryr seg? Mange guilder som tar MC og Onyxia på en dag uten at det blir noen fest av det.

5798278[/snapback]

Takk. Skulle til å si det selv.

5798305[/snapback]

 

 

seriøst, hva er det med dere a? fordi han har lyst til og dele dette med oss og dere kommer med bare dårlige tilbake meldinger. skjekket plomma2 sine innlegg her isted leste de han hadde skrivd over et par dager og alt vare negativt. Men dere kan jo la vær og svare vist dere bare har noe negativt å si.

 

tilbake til OT. Gratulerer :) selv så skjønner jeg ikke at dere orker, må jo bli mentalt slitene :p men allikevel grats ;)

Endret av værdama
Lenke til kommentar
Jeg driter så jævlig i alle de andre guildene som sitter å svetter foran pc skjermen i flere timer, men det var første gangen min.

5798344[/snapback]

Så alle vi andre er svette nerder uten et liv, men du er ikke det? Jeg ser ikke hva du prøver på. MC og Onyxia er så nerfa at lillesøstra mi på 3 kunne klart å ta det (noe hun faktisk har), så å ta det på 3-4 timer har vi andre gjort i mange, mange måneder.

Lenke til kommentar
Jeg driter så jævlig i alle de andre guildene som sitter å svetter foran pc skjermen i flere timer, men det var første gangen min.

5798344[/snapback]

Så alle vi andre er svette nerder uten et liv, men du er ikke det? Jeg ser ikke hva du prøver på. MC og Onyxia er så nerfa at lillesøstra mi på 3 kunne klart å ta det (noe hun faktisk har), så å ta det på 3-4 timer har vi andre gjort i mange, mange måneder.

5798439[/snapback]

 

Ja... Og poenget er? Det finnes alltid en første gang.

Lenke til kommentar
Jeg driter så jævlig i alle de andre guildene som sitter å svetter foran pc skjermen i flere timer, men det var første gangen min.

5798344[/snapback]

Så alle vi andre er svette nerder uten et liv, men du er ikke det? Jeg ser ikke hva du prøver på. MC og Onyxia er så nerfa at lillesøstra mi på 3 kunne klart å ta det (noe hun faktisk har), så å ta det på 3-4 timer har vi andre gjort i mange, mange måneder.

5798439[/snapback]

 

Ja... Og poenget er? Det finnes alltid en første gang.

5798458[/snapback]

Poenget er at alle som brukte 40 dager played på å nå level 60 nå kommer med masse poster om at de har tatt onyxia og gud vet hva. INGEN BRYR SEG LENGER. Det er så unødvendig å spamme ned forumet med det. Det er gjort før.

Lenke til kommentar
Jeg driter så jævlig i alle de andre guildene som sitter å svetter foran pc skjermen i flere timer, men det var første gangen min.

5798344[/snapback]

Så alle vi andre er svette nerder uten et liv, men du er ikke det? Jeg ser ikke hva du prøver på. MC og Onyxia er så nerfa at lillesøstra mi på 3 kunne klart å ta det (noe hun faktisk har), så å ta det på 3-4 timer har vi andre gjort i mange, mange måneder.

5798439[/snapback]

 

Nei, jeg sa ikke jeg ikke er en svett nerd, men jeg er dritt lei av at folk skal skrive sånne innlegg når jeg forteller dere om hvordan det gikk første gangen jeg tok Ragnaros og onyxia.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...