Gå til innhold

TES: Post dine Oblivion-relaterte screenshots her!


Anbefalte innlegg

Karakteren min:

Nord warrior med strength og endurance som hoved-attrubuter og major skills i heavy armor, block, blade, armorer, atheltics, mercantile og security.

 

Utstyr:

Imperial Dragon armor som har resist fire, frost, poison, shock og magic, Glass Longsword enchanta med 20 shockdamage (Umbras Sword hvis jeg skulle trenge mer kraft eller samle inn souls, men glass ser kulere ut :p ) og Shield of Retribution med relflect 8 damage. Ringer med bonus i strength, blade og block og amulett med reflect spell. Ren kriger med andre ord :)

Hesten på bildet er den billigste i hele spillet, bortsett fra den som gratis i starten men skal kjøpe ny ganske snart.

Endret av FloppyDisk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er noen nye screens, har nå kommet til level 18, noe over 30 timer :) Har såvidt begynt på main-questen, det er så uendelig mye annet å gjøre, tror fort det går med 200 timer før jeg er ferdig med hver eneste dungeon.

 

På det ene bildet har jeg på meg Elven Boots of Waterwalking eller noe sånt, ganske praktiske.

 

post-21088-1143657133_thumb.jpgpost-21088-1143657140_thumb.jpg

post-21088-1143657145_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Hev fra meg det jeg hadde på meg for å teste ut Havok® i stor skala.

 

Han fyren har seriøst store lommer!

 

er en litt morsom historie bak dette bildet. Jeg skulle drepe henne, og skjøt henne med en pil fra gjemmestedet mitt ved veien utenfor Cheydinaal (?). Av en eller annen merkelig grunn trodde hun det var en vakt som hadde skutt henne, og skjøt tilbake. Da skjøt selvfølgelig begge vaktene utenfor byporten henne rett ned, og de hadde så fin samling av pilene at jeg bare måtte ta bilde

nice6ee.th.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...