Gå til innhold

commandos strike force - Sitter fast

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har prøvd meg litt på Commandos strike force i helgen, men jeg sitter fast på "traitor" oppdraget, i det jeg skal krysse jordet for å plante bomber på noen trucks og flakguns. PÅ grunn av de maskingæverene kommer jeg meg ikke fram, noen som kan gi meg tips?

Ellers syns jeg spillet var bra, liker godt spill der du kan spille forskjellige karakterer og ikke minst first shooter ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De gangene jeg var "Spy" i spillet, så fant jeg meg bare en (sub-)officer eller høyere rang sine klær og tok på meg..

Gikk forbi alle uten problem og planta bomber i bombevis..

Skrevet

Hm, jeg er spy'en ja. Jeg har på meg officer uniform.

Uansett hvordan jeg prøver å nærme meg disse lastebilene blir jeg drept... hmm, er det noe jeg har gjort galt før på dette oppdraget?

Skrevet

Kan være en annen officer ser deg.

Har du kjangs, så drep folk når ingen ser deg.

Så prøver du å snike deg mer rundt..

btw.

Sikker på at du har aktivert officer uniformen?

Skrevet

Jeg har prøvd ca 50 ganger nå, begynner å bli irriterende!

Jeg har prøvd å skyte litt på de som står på haugen, på vert maskingevær står det en offiser (det er disse som dreper meg om jeg nærmer meg den muren).

Om jeg skyter på soldatene kommer de ned, tror de er 4 eller 5 stk. Disse kan jeg lett ta ut. Men jeg kommer ikke nærmere av den grunn.

Jeg har prøvd med og uten offiser uniform, blir alltid skutt på uansett!

Etter dere har vert i huset og drept den offiseren som stod over den franske radiofyren, skal dere bombe. Når dere går mot lastebilene kommer det en video og dere blir automatisk satt bak denne traktoren som står der. JEG kommer meg ikke derifra...

Skrevet

Dont get it...

prøvde igjen i dag, tok hele brettet på nytt - og jeg har ikke løsnet et skudd og alle "del-måla" er oppfylte. Jeg er ferdig med "pascal" og skal plante bombene. På vei bort til bombene kommer det opp to videoer der han sier: "dont get to close to the mg-42". Og jeg blir flyttet bak en traktor, og bak en vogn.

Spørsmålet mitt er ;

Hvordan kom dere dere forbi det punktet, jeg blir skudd på flekken om jeg prøver meg... med eller uten uniform.

Djeses!

Skrevet

Når du står der, så venter du til den ene soldaten har gått forbi deg, så sniker du deg bak han, og kveler han og tar uniformen.

Så sniker du deg videre (hold venstre side, så langt vekke fra folk som mulig), og finner en Sub-officer.

Ta å kverk han, ta uniformen og jobb videre.

Husk å ta uniformen på deg (aktiver den), og IKKE ha noen som helst våpen framme.

Skrevet

Hvor er der :) - Bak traktoren?

Det kommer ikke noen soldat så nærme meg at jeg kan kvele han, og det går ikke an for meg å komme nærme nok soldaten.

Har rundet mangen spill, men denne tok jeg ikke... :no:

Skrevet (endret)

Her er et skjermbilde fra plassen.

Går jeg foran de høyballene som ligger foran traktoren, blir jeg skutt, og jeg har ingen nubbsjangs for å skyte tilbake, springe eller lignende.

post-9430-1143822802_thumb.jpg

Endret av Becks69
Skrevet (endret)

Du skal ikke gå gjennom gjordet. Du skal gå til venstre(om jeg husker) fra huset, og inn i en bakvei.

Edit: Grunnen til at du blir skutt er at det står en offiser med kikkert og titter på at du prøver å krysse jordet. Jeg fatter ikke at du har klart å gå forbi sidegangen, det var for meg klart som dagen.

Endret av Boheme Netter
Skrevet

aah..

Du er feil plass.

Du skal gå til venstre der, så ser du en liten vei opp til noen hus.

Med en gang du kommer opp der, så skal du til høyre :)

Tar jeg ikke helt feil, så starter du der oppe, så du må ha gått feil, og gått ned der du er igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...