Gå til innhold

angrepet av internett ormer. har jeg nok sikkerhet


Anbefalte innlegg

hei

 

jeg går rett på sak . jeg har norton antivirus 2005, fult oppdatert.

jeg får sån ca beskjed 3 ganger hvert 10 min om at antivirusprogrammet har stoppet et intrengnigs forsøk

dette er beskjeden jeg får

 

MS ASN1 Integer Overflow TCP. Risikonivå: høy

 

ip adressen til den som har sendt det følger å med, men er Norton programmet sikkert nok, og klarer det å stoppe alle angrepene?

blir litt skremt når det står "overflow TCP "

 

hvet ikke helt hva jeg skal gjøre...... :/

 

Takker for alle svar :hmm:

post-84675-1142889173_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva du skal gjøre? Sett en hake i "ikke vis denne igjen" og trykk OK. Så slipper du å se den mer....

 

Det er bare en melding fra Norton om at den har, ja riktig, stoppet et forsøk. Hvis du fortsatt er usikker kan du jo kjøre en Housecall (google trend housecall).

For ytterligere vern kan du installere ms Windows Defender (du finner den hos majorgeeks.com); ikke at den hjelper mot virus og ormer, men er flott mot adware/ spyware.

 

Bernt K

Lenke til kommentar
Hva du skal gjøre? Sett en hake i "ikke vis denne igjen" og trykk OK. Så slipper du å se den mer....

 

Det er bare en melding fra Norton om at den har, ja riktig, stoppet et forsøk. Hvis du fortsatt er usikker kan du jo kjøre en Housecall (google trend housecall).

For ytterligere vern kan du installere ms Windows Defender (du finner den hos majorgeeks.com); ikke at den hjelper mot virus og ormer, men er flott mot adware/ spyware.

 

Bernt K

5785070[/snapback]

 

 

ja takk skal du ha ...

Lenke til kommentar

joa det er greit , men alle filer som er der har , jeg når jeg laster ned den siste som er lagt ut på den siden får jeg beskjed om at jeg ikke trenger denne fordi jeg allerede har en "mer oppdatert " versjon , men ellers takk jeg skal nokk få det til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...