stockman Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Jeg partisjonerte nå c:. den nye partisjonen ble hetende e: og cd romen er d: Hvordan får jeg byttet om på dette? Jeg fatter heller ikke hvorfor den nye partisjonen står oppført med 65 meg brukt plass,er jo ikke en eneste fil på partisjonen! Takk!
Hårek Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Gå inn i Disk Management. http://www.theeldergeek.com/disk_management.htm Høyreklikk på en partisjon så får du mulighet til å forandre bokstav.
stockman Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Skrevet 21. mars 2006 Ok! Det skal jeg!,. Må jeg formatere denne nye partisjonen før jeg begynner å bruke den? ( Høyreklikke på partisjonen - format )
stockman Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Skrevet 21. mars 2006 kan jeg kjøre quick format,eller bør man kjøre normal formatering?
Hårek Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Quick format er helt OK. Resultatet blir det samme uansett hva du velger. Forskjellen er at vanlig formatering sjekker hele disken først, og det tar veldig lang tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå