MiSP Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Jeg har gang på gang begynt å spille Morrowind, men bort sett fra første gangen, har jeg aldri kommet noe særlig langt før jeg begynner å gå lei. Problemet mitt er at jeg bare er nødt til å plukke med meg alt loot jeg finner, enten jeg selger det eller stæsjer det vekk i et hus jeg har lastet ned. Jeg kan ikke fordra å la noe bli liggende, enten det er våpen, klær eller døde kropper (skjønt jeg klarer å hoppe over skjeer og keramikkboller). Dette blir etter hvert noget slitsomt, og jeg går fort lei av det. Spørsmålet mitt er da, hva gjør dere med loot i Morrowind? Har andre det problemet? Er det noen som har en finurlig løsning?
-kga- Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 kleptoman Jeg gjorde lootinga forskjellig fra karakter til karakter. Alt etter som hva slaks fyr jeg spillte. Tyv(looting), ridder(god tvers gjennom), osv...
plastsjel Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Jeg tar med meg alle "spessielle" eller enchantede ting og legger i huset mitt. Resten må jeg tvinge meg selv til å ikke ta med.
MiSP Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Skrevet 20. mars 2006 Jeg tar med meg alle "spessielle" eller enchantede ting og legger i huset mitt. Resten må jeg tvinge meg selv til å ikke ta med. 5784133[/snapback] Du er en sterk sjel...
Frijazz Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Et annet problem er at man ikke får solgt så mye som koster over en viss sum, men det fiskes lett med en mod. Jeg har samlet på litt av hvert, blant annet sverd, rustninger, skjold og hjelmer, og alt endte i "huset mitt". Behovet for å selge for penger minsker ganske raskt utover i spillet, så da er det best å la samlemanien få utfolde seg!
plastsjel Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Jeg tar med meg alle "spessielle" eller enchantede ting og legger i huset mitt. Resten må jeg tvinge meg selv til å ikke ta med. 5784133[/snapback] Du er en sterk sjel... 5784189[/snapback] Ikke så veldig Jeg er bare lei av å ha ørten steel daggers i backpacken.
Endre visningsnavn Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Pleier bare å ta det jeg har bruk for og ting jeg kan få en del penger for, resten lar jeg ligge.
h00v3r Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Tar det meste jeg, og selger det jeg ikke trenger!
Robertarg Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Jeg plukker for det meste opp ting med høy verdi men, visst jeg møter på skjellethoder eller noen fine lys plukker jeg det opp og legger det i huset mitt
fargoth Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 (endret) Lagrer dem i huset mitt. Edit: Spoiler trøbbel. Endret 21. mars 2006 av fargoth
plastsjel Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Ooh. Det der minner meg om Mournhold huset mitt. ^^ Hadde omtrent alle armor settene, masse våpen og ca. 200 ringer som jeg brukte evigheter på å legge ut :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå