Tinmar Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Til meg så tror jeg det er stikk motsatt. Jeg leste først om Oblivion og syntes det så kult ut. Derfor kjøpte jeg Morrowind for å se hvordan det var og det var jo veldig bra. Det som jeg ikke likte var at omgivelsene var så "dystre". Derfor tror jeg at Oblivion er et perfekt spill for meg!
ZlummGlumm Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Ble hekta på Morrowind når det først kom, er en av de beste spella jeg har spelt, så varer det så sabla lenge og! Hvis oblivon blir noe som Morrowind bare med bedre grafikk og effekter, så er jeg en glad gnom. Derfor kjøper jeg oblivion!
maanemann Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 [klipp]Senere ble Daggerfall det spillet jeg har spillt mest noensinne(Nei, jeg rundet det aldri). [klipp] What Niskivara said. Daggerfall FTW! Begynte med demoen til Daggerfall for min del. Den desidert største demoen jeg har spilt. Det var bare ei lita øy inni Illiac Bay, men en gikk jo aldri tom for quester. Og det store landområdet som den lilla øya på kartet utgjorde, sier noe om hvor svært Daggerfall var. Så gikk det selvsagt over i Daggerfall. Det å kjempe seg opp i de rivaliserende kongehusene mest, men også det å toppe i Fighters guild står seg som min beste single-player spillopplevelse. Og siden Oblivion ser ut til å rette opp feilene fra Morrowind og ta serien et par drastiske hakk nærmere sitt potensiale, så er det klart at jeg må ha det. 5784067[/snapback] Det du sa igjen Er ingen tenkbar vei utenom Oblivion for meg. Leve TES!
H4ngm4N Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Har aldri spilt noen av spillene i denne serien før. Men jeg er veldig glad i RPG's og jeg tror dette spillet blir utrolig bra.
stekri88 Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Se hva han her sier om loadetidene til xbox og pc. (jeg tar det her, gidder ikke å lage ny tråd) KLIKKBAR Blei forvirra jeg nå
KayAU Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Eg kjøper Oblivion fordi eg likar RPGar, og Oblivion ser ut til å bli ein bra ein . Eg likte Morrowind, men der var ein ting som trakk ned. Oblivion ser ut til å fikse dei fleste av problema. Kay
Eastrem Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Har aldri spilt noen av spillene i denne serien før. Men jeg er veldig glad i RPG's og jeg tror dette spillet blir utrolig bra. 5786106[/snapback] Samme her
Øssa Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Har spillt mye Morrowind og digger det. Vet at Oblivion kommet til å bli mye bedre
Vice Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Kjøper Oblivion kun og alene fordi Morrowind var utrolig bra. Har følgt ytterst lite med på hva som i det hele tatt vil være med i Oblivion så det meste vil komme som en overraskelse. (Positvt eller negativt)
Dʋgɢtung Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Grunnen til at jeg kjøper Oblivion er fordi jeg fikk tak kjøpte Morrowind med Tribunal og Bloodmoon da jeg var i militæret. Ble fullstendig hekta på spillet, og forventer meg enda mer av Oblivion. Som Vice har jeg egentlig fulgt veldig lite med på utviklingen av Oblivion frem til i midten av februar, men etter å ha sett og lest mye fra spillet tror jeg det vil bli på høyde med Morrowind.
V-by Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Jeg har ikke spilt noen av spillene, ikke som jeg kan huske ivertfall, men har lest og hørt så mye fett om det... så nå vil jeg bare ha det
orjanos3.16 Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Husker jeg kjøpte "The Elder Scrolls: Arena" i 1994 var det vel. Tror det var på 7 disketter . Uansett, det var da uten tvil det beste spillet jeg noensinne hadde spilt, og da "The Elder Scrolls: Daggerfall" kom noen år senere, (da på CD) tok det over for tidenes spill i mine øyne. Det samme skjedde da Morrowind kom, og jeg regner med det samme vil skje igjen nå med Oblivion. Ihvertfall som tidenes "single player" spill.
olebro Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Hei igjen. Jeg spilte også "Elder days scrolls Arena". Det var et sinnsykt bra spill. Enormt stort. Jeg husker at flere av fangehullene var gigantiske. Det gikk mye tid med til det spillet. Såvidt jeg husker skulle du finne en magisk stav som var delt inn i åtte biter. Selv etter alle de timene mine fant jeg bare to biter. Jaja. Jeg gleder meg enormt til Oblivion. Er det noen her som spilte "Lands of Lore" da det kom ut? Det var et helt annerledes rollespill, men fantastisk bra det også.
thomanil Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Er det noen her som spilte "Lands of Lore" da det kom ut?Det var et helt annerledes rollespill, men fantastisk bra det også. 5789972[/snapback] Lands of Lore ja, det var et bra spill. Det var gamle gode Westwood som utviklet det, mener jeg. Samme "fire retninger, gå rute for rute" første person perspektiv som Eye of The Beholder-serien (det var kanskje også Westwood når jeg tenker meg om?) Ah, gode gamle dungeon-crawl eventyr på Amiga... Ble rent nostalgisk nå.
Straffa Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 (endret) Har spilt gjennom Morrowind mange ganger. Første gang var på en pc. Så spilte jeg det på xbox. Så tok jeg en pause og innen den tid hadde jeg solgt xboxen og kjøpt meg en ny. Da kjøpte jeg GOTY edition til xbox og spilte gjennom enda en gang. Ellers er jeg fan av RPG spill. Jeg synes litt synd all den hypen Oblivion har fått. Det er mange som kommer til å bli skuffet når de finner ut at det faktisk er rollespill. Oblivion vil bli elsket av alle som liker rollespill og hatet av alle andre som kjøpte det av andre grunner Endret 21. mars 2006 av avanore
Niskivara Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Er det noen her som spilte "Lands of Lore" da det kom ut?Det var et helt annerledes rollespill, men fantastisk bra det også. 5789972[/snapback] Spillte Lands of Lore 3 veldig mye etter at Ultima Underworld og TES: Arena fikk meg hektet på first-person rollespill. Veldig gøyt, helt til man kom til et punkt og allt ble totalt umulig.
Ulf Isaksen Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Kjøpt oblivion for å prøve litt forsjellig. Før har det bare våre skytespill ala battlefield og cs. Har lyst til å prøve noe nytt Spilte wow et halvt år, men det fikk aldri fotfeste
Ulf Isaksen Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Kjøpt oblivion for å prøve litt forsjellig. Før har det bare våre skytespill ala battlefield og cs. Har lyst til å prøve noe nytt Spilte wow et halvt år, men det fikk aldri fotfeste
cbs77 Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Likte morrowind, men det gikk for tregt å komme seg rundt omkring. Oblivion blir bedre ved at man kan hoppe fra sted til sted via kartet. (Bruker opp tålmodigheten min på jobb).
McMental Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Jeg begynnte med the arena, så dagger fall og morrowind. Visste fint lite om oblivion før den lange videoen fra e3 lakk ut- Gadd ikke bry meg så mey, for etter å ha spillt de gamle utgavene, så visste jeg at jeg skulle ha det uansett, i ti år har bethesda aldri latt meg i stikken- De har laga de beste, dypeste og frieste spillene i en sjanger jeg er stor fan av. Med vanvittig bra stemninnger- glitrende musikk og nydelige settings (og ikke noe cheap D&D rip-off). Får det vel i posten om et par dager, tviler på at jeg blir skuffa Lands of Lore ja, det var et bra spill. Det var gamle gode Westwood som utviklet det, mener jeg. Samme "fire retninger, gå rute for rute" første person perspektiv som Eye of The Beholder-serien (det var kanskje også Westwood når jeg tenker meg om?) Ah, gode gamle dungeon-crawl eventyr på Amiga... Ble rent nostalgisk nå. 5790094[/snapback] EOB serien blei lagd av SSI, som hvis jeg ikke husker feil hadde flere D&D lisenser opp igjennom åra, Jeg og noen kompiser var seriøst hekta på dem alle sammen en stund- diggbare spell, med intelligente puzzles, og interessante settings. Hadde vært fett å fyrt opp 500'n igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå