Gå til innhold

Monsterproblem i Mafia


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-09-25 13:16, skrev zandzpider:

neh. sorry. har ikke kommet så langt enda...


Et spørsmål: Hvis alle som ikke er til hjelp, eller som vet at de ikke har svar på spørsmålet, skal lage en post for å fortelle det. Hvordan tror du da forumet blir seende ut til slutt? Veldig unødvendig.

Lenke til kommentar

Sjømonster i Mafia!!!!! ja da har jeg noe å se fram til.

 

Når det gjelder kappløpet der du mååå vinne var mitt triks å ta den rød bilen i første sving, deretter må du ligge først hele veien (ca 8 min). Brems ned før svingen, sladd pent igjennom uten å miste for mye fart og så full pupp rette sletter. Syntes det var enklere enn å ta igjen masse biler. (Er ikke kløpper på bilspill).

Lenke til kommentar

Fant dette på http://www.gamefaqs.com: "You don't shoot the monster, you have to shoot the lock off of the girls arms. You can actually climb up the cliff and walk towards the girl to see where it's located exactly. It also might be easier to do the mission in Works Quarter where you have to kill guys because you'll get a tommy gun from that and you'll have much more ammo to try and shoot the lock off."

(http://s1.cgi.gamefaqs.com/boards/genmessage.asp?board=26100&topic=4157426&page=2)

 

Kanskje det hjelper?

Lenke til kommentar

Jeg hater bilspillet, idiot opplegg det er det mest idiotiske jeg har sett i action spill med så dårlig kontroll på bilen, den spinner jo rundt hele tiden og er fullstendig umulig å kontrollere, å kjøre så fort og så langt uten å krasje bilen er umulig. bare innrømm det at dere har jukset, og gi meg load filen til etter dette pisset her..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Quote:


Den 2002-09-26 00:44, skrev Skallbaink:



Jeg hater bilspillet, idiot opplegg det er det mest idiotiske jeg har sett i action spill med så dårlig kontroll på bilen, den spinner jo rundt hele tiden og er fullstendig umulig å kontrollere, å kjøre så fort og så langt uten å krasje bilen er umulig. bare innrømm det at dere har jukset, og gi meg load filen til etter dette pisset her..


 

Jeg juksa i hvertfall ikke!!!!

Da er det bare du som ikke takler bilspill.

Jeg inrømmer at jeg prøvde en 15 ganger ca.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...