Gå til innhold

Hvor mange kan spille CS?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-09-24 14:55, skrev Boxster:

Jeg lurer på om at det er riktig at tre personer kan bruke samme seriel?

Dette betyr i praksis at jeg kan spleise med en kamarat på Half Life sånn at vi kan spille samtidig.

Er dette riktig???



 

Dette stemmer ikke, men dere kan spleise på en av de mange Half-Life-samlepakkene (Half Life: Generations). Her får du 3/4 CD-keyer i boksen, og da kan selvfølgelig 3/4-personer spleise på disse.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-24 15:33, skrev Macint0sh:

Dette stemmer ikke, men dere kan spleise på en av de mange Half-Life-samlepakkene (Half Life: Generations). Her får du 3/4 CD-keyer i boksen, og da kan selvfølgelig 3/4-personer spleise på disse.


 

Gjør du det? Jeg fikk bare 1 CS-key med min Half-Life: Generations 3 pakke. Står de et annet sted enn de andre? Eller må du kontakte Sierra eller noe?

 

Fikk derimot 1-2 keys til, men det var til Half-life selv og en av ekstra pakkene.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-24 16:36, skrev Boxster:

Takk for at dere svarte så raskt. Det har vært til stor hjelp, kanskje ikke det jeg ville høre, men det mest naturlige.

Det ser ut som at jeg nok må bite i det ure eple og betale for det alene.

Verden er hard


 

Men herlighet da :grin: Det koster da ikke mer enn maks 199 NOK, og da har du fått det til en "ok" pris.

 

"Bite i det (s)ure eple(t)" ???

HAH! Hvor fattig er du? :razz:

Lenke til kommentar

CS og HL er 3 år gammelt nå , hvis ikke mere!

 

Drop det og kjøp heller BF 1942 , eller last ned UT2k2 demo og vent til okt 1st da det er ferdig :smile:

 

Kun gamle travere som ikke klarer å slutte å mimre spiller enda CS.

Eller pur unge folk som bare har hørt om det og som tror det fremdeles er it and a bit.

 

[ Denne Melding var redigert av: Zeddy på 2002-09-25 04:54 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-25 00:05, skrev GoldPush:

Ordet "n00b" og andre nedsettende ekvivalenter benyttes kun av lamere, wannabes og newbier. Er omtrent likestillt med de som suger i spill og må kalle folk "homo" for å virke truende....


Men uansett. HL er verdt pengene. Kjøp generations pakka og få 2 cd-keys og last ned CS så er du "all set"....


 

Tror nok at Psilocybe bare tuller.

 

Rhodes Scholar: He's smarter than you, and he isn't afraid to show it! Every single message that flows from the Rhodes Scholar's keyboard is so chock-full of intelligence and wisdom that the IQ overflow occasionally causes packet loss and server crashes. If another player offends him or says something mean about him, he'll respond by typing out a doctoral thesis on differential calculus, one line at a time. Of course, he'll do this after the round has started and his team has already rushed out to fight the enemy, so he'll get about a third of the way through before an enemy walks into the spawn, shoots him dead and calls him a moron.

Signature move: Sending amazingly well-written and thoughtful chat messages that do not contain any words with less than four syllables. (somethingawful.com)

 

*host* *host*

 

 

[ Denne Melding var redigert av: nekroz på 2002-09-25 09:26 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...