Rebel-Rider Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 På LED pærene avbildet ovenfor, så er det selve sokkelen som er 5mm dioden i seg selv er 3mm. T-5 pærene er utrolig små. På min bil så er de å finne i hanskerommet, sigarett tenneren, bak varmeapparatpanelet og i lysbrytere generelt, i instrumentpanelet så er det nesten bare "parklyspærer" (T-10) som er rimelig store. Så "stor" er en T-5 pære, den er 5mm i brei og 1,5cm lang (1cm ex. sokkel) Lenke til kommentar
kremt Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Så en diodepære er like stor som den i hånda di? Ser litt stor ut den sokkelen, nemlig. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 (endret) Hmm ser ut som jeg må hive meg rundt i guideskrivingen igjen. Edit: Jeg sjekket hvilken pæretype din passat bruker, og det er vrisokkeltypen, så de LED vrisokkelpærene jeg avbildet tidligere er den typen som du skal ha. Mao disse passer VW Passat fra 1991-97/98 mod Endret 19. mars 2006 av zandro Lenke til kommentar
kremt Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Sikker på det? Var jo helt ny modelltype som kom i 97, så vil tro det er annerledes der. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Mao du har en B5 passat, det forandrer ting litt, greide faktisk ikke å finne noen guide eller infor om bytting av pærer i dashbordet på B5 passat, bare en guide på bytting av pærer i luftventil justeringen (som lyser opp den sittende strekmannen og det der) og også en lysdiodemod på samme emnet Lenke til kommentar
kremt Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Er vel 97-01 den, så en liten forandring da før den døde ut i 2005. Så det er ikke mulig å finne ut hvilken pæretype det er? Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Hvor er det du (trådstarter) skal bruke ledsene forresten? I instrumentene eller som coupe belysning? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Er vel 97-01 den, så en liten forandring da før den døde ut i 2005.Så det er ikke mulig å finne ut hvilken pæretype det er? 5777229[/snapback] Du kan jo prøve å kikke på Passatworld.com var der jeg fant guidene for lysdioder bak luftventilene. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 , Så litt komplisert ut det der. Tror ikke jeg begynner med det der, nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå