Gå til innhold

MC/BWL Fury offhand?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Periditions blade is now the best Ambush/Backstab dagger in the game, now that the melee nerf weakened the hell out of the Grand Marshal / High Warlord PvP items.

 

And to the warrior above:

 

You don't have poisons, you don't need a fast offhand weapon. A slower offhand weapon with higher top end damage would generate more rage anyways.

 

dette er quote fra Thottbot. er vel kanskje noe i det han sier eller? jeg har ikke peiling på warrior og rage ogsånn men dette høres jo faktisk logiskt ut?

Lenke til kommentar

Neste Crol`Shoruck er min, så mainhand er egentlig fixet.

Spørsmålet blir offhand, og CTS har jeg egentlig ikke hjerte til å ta foran combat rogues, siden den aldri dropper.

 

CHT og Brut blade er jo fine statmessig, men jeg synes DPSen er noe lav.

 

Perditions blade blir vel disenchanta snart så mye som den dropper, er vel 1 rogue som mangler den, og han har Claw of the black drake :p

Endret av GRendal
Lenke til kommentar

Det går også an å gå for en treig/høy dmg/dps offhand pga du utnytter flurry bedre jo tregere våpen du har.

Mainhand burde som du sikkert vet være rimelig rask.

 

Uansett, CTS gikk til en warrior hos oss i går og det ble rimelig mye spetakkel av det egentlig, så vær forsiktig med den looten du tar som warrior, og ihvertfall, prat med rogues først ;)

Lenke til kommentar
Periditions blade is now the best Ambush/Backstab dagger in the game, now that the melee nerf weakened the hell out of the Grand Marshal / High Warlord PvP items.

 

And to the warrior above:

 

You don't have poisons, you don't need a fast offhand weapon. A slower offhand weapon with higher top end damage would generate more rage anyways.

 

dette er quote fra Thottbot. er vel kanskje noe i det han sier eller? jeg har ikke peiling på warrior og rage ogsånn men dette høres jo faktisk logiskt ut?

5772446[/snapback]

 

Med rask offhand vil du få mere rage samt større sjangse for at fiendene dodger som gir det muligheten til å bruke overpower.

Lenke til kommentar
Skaff deg CTS !  :cool:

5773343[/snapback]

 

jeg vet, men GM som tilfeldigvis er rogue nekter meg å by på den :cry:

5773357[/snapback]

 

Da forteller du ham at han skal dra til et visst sted, også byr du! :cool:

 

Mer seriøst, det er vel egentlig litt forstålig, at rogues vil ha den for seg selv :p

Lenke til kommentar
Tviler, den har jo ingen stats.

5772354[/snapback]

 

Håper ikke du er i et Highend guild, det du sier der er så dumt at halve kunne vært nok.

 

Perdition's blade vile være et ypperlig våpen og ha i offhand, fin damage & dps. Har selv sett flere warriors ha den i Off :)

5772541[/snapback]

 

jaha... Du mener altså at et våpen med null stats og en sucky proc er bedre offhand enn et våpen med f.eks 1% crit 30AP, pga 4-5 mer dps (som uansett blir halvert), i tillegg til at procs på offhand omtrent aldri proccer. 30AP er omtrent 15 mer damage på bloodthirst, og 1% crit er jo 1% crit. 30 AP er også 2 DPS. Joda, jeg ser hvorfor de 5 mer dps'ene på perdition er verdt det..

 

Edit: forresten kan du jekke deg ned både 10 og 15 hakk kamerat..

Endret av likferd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...