Gå til innhold

Dagens vitser


Jimmy Pop

Anbefalte innlegg

Skriv ned en vits du kommer på her. Her er min:

 

 

Fotballhelt

 

To gutter spiller fotball i en park når en av de blir angrepet av en Rottweiler. Ved en lynrask reaksjon tar kameraten å river av en planke fra et gjerde, stikker den mellom halsen og halsbåndet på hunden og vrir til hundens nakke knekker. Mens dette skjedde hadde en reporter som gikk tur sett det hele. Han sprang bort, introduserte seg for så å ta opp penn og papir for å skrive ned historien. Han skriver: "Brann supporter redder kamerat fra rabiat hund." Gutten sier da: "Men jeg er ikke Brann supporter!"

Reporteren begynner igjen: "Åsane supporter redder kamerat fra livsfarlig hund." Gutten sier da: "Jeg heier ikke på Åsane heller."

Reporteren spør: "Hvem heier du på da?"

"Vålerenga!" sier gutten.

Reporteren begynner igjen:

"Mentalt forstyrret gutt drepte familiens kjæledegge med kaldt blod i parken"......

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er min:

 

Lille Jens har aldri vært særlig interessert i skolen. En dag spør læreren Jens når han sitter og ser på noen duer på en ledning utenfor vinduet i klasserommet: "Hvis du skyter den ene av de tre duene, hvor mange har du da igjen"? "Ingen", svarer Jens, for du to andre flyr avgårde. "Feil", sier læreren, "da har du to igjen".

Lille Jens sier så: "Du ser tre unge kvinner med hver sin iskrem, den ene slikker isen, den andre kysser lett på tuppen og den tredje suger iskremen. Hvem av dem er gift?"

"Øhh", svarer læreren lett forskrekket. "Det er vel den som suger vil jeg tro".

"Feil", sier Jens, det er den som har giftering på fingeren.

 

Tror den er slik, litt dårlig formulert kanskje.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-24 19:02, skrev C. Alshus:

Her er min:


Redigerer den litt jeg:

Quote:


Lille Jens har aldri vært særlig interessert i skolen. En dag spør læreren Jens når han sitter og ser på noen duer på en ledning utenfor vinduet i klasserommet:

"Hvis du skyter den ene av de tre duene, hvor mange har du da igjen"?

"Ingen", svarer Jens, for du to andre flyr avgårde.

"Feil", sier læreren, "jeg liker tankegangen din, men du har to igjen".

Lille Jens sier så:

"Du ser tre unge kvinner med hver sin iskrem, den ene slikker isen, den andre kysser lett på tuppen og den tredje suger iskremen. Hvem av dem er gift?"

"Øhh", svarer læreren lett forskrekket.

"Det er vel den som suger vil jeg tro".

"Feil", sier Jens, jeg liker tankegangen din, men det er den som har giftering på fingeren.


 

Tror den skal være mer korrekt nå :smile:

Lenke til kommentar

sau = får. DRITBRA!

 

Men hva med denne:

 

Forskjellen mellom en gift kvinne og en støvsuger?

Støvsugeren suger framdeles etter 5 år...

 

Eller på engelsk, som passer best:

 

The difference between a vacuum cleaner and a wife is that after five years, the vacuum cleaner still sucks.

 

_________________

http://hinux.hin.no/~vidarf/

Daglig leder ved http://www.overklokking.no

Moderator / admin på forumet

 

[ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-09-25 23:42 ]

Lenke til kommentar

Little Johnny goes up to his mother and asks, "Is God male or female?"

 

After thinking for a moment, his mother responds, "Well, honey, God is both male and female."

 

This confuses Little Johnny, so he asks, "Is God black or white?"

 

"Well, God is both black and white."

 

This further confuses him so he asks, "Is God gay or straight?"

 

At this the mother is getting concerned, but answers nonetheless, "Honey, God is both gay and straight."

 

At this Little Johnny’s face lights up with understanding and he triumphantly asks, "Mom, is God Michael Jackson?" :grin:

 

Hehehe sorry at eg ikke hadde noen på norsk men eg måtte ta disse med siden de er så morsomt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...