Pablo24 Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Hei. Har fått et problem med DC++, som jeg ikke blir klok på. Når jeg søker på diverse filer, så er det ikke alle huben som jeg har lagt til, som blir søkt i. Fikk dette problemet da jeg byttet til DC++ 0.687. Trodde kanskje det var pga at jeg ikke hadde riktig innstillinger, slik at jeg ikke blir aktiv. Men da skulle jeg ikke ha fått opp noen resultater i det hele tatt når jeg søker. Noen som vet hva dette kan komme av? Evt vet hvordan man blir aktiv på DC++ 0.687? (Setter jo ikke opp aktiv kobling slik man gjorde på de tidligere DC++ versjonene). Takker for alle svar
mandela Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Setter jo ikke opp aktiv kobling slik man gjorde på de tidligere DC++ versjonene).Takker for alle svar 5768269[/snapback] kan ikke se at det har endret seg i siste versjonen, hos meg er alt som før. manual port forward, external ip osv
Pablo24 Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Skrevet 17. mars 2006 Setter jo ikke opp aktiv kobling slik man gjorde på de tidligere DC++ versjonene).Takker for alle svar 5768269[/snapback] kan ikke se at det har endret seg i siste versjonen, hos meg er alt som før. manual port forward, external ip osv 5768529[/snapback] Jasså....kan ikke si settings på min DC++ er som det var tidligere. (Se bilde, lagt til i vedlegg). Hvilket DC++ versjon bruker du? setting.bmp
Pablo24 Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Skrevet 17. mars 2006 ser helt vanlig ut, dette 5768682[/snapback] Ok...da er jeg aktiv da. Men det gjør saken enda rarer....altså, hvorfor søker den ikke på alle hubene. Hvor mange huber har du opp samtidig?
mandela Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 du er helt sikker på at du er aktiv nå? kan laste ned filelists fra passive brukere? søkte nettopp på 3 hubber for å sjekke, gikk fint
Lars-H Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Noen hubber krever at du registrerer deg for å søke og laste ned.
Pablo24 Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Skrevet 17. mars 2006 du er helt sikker på at du er aktiv nå? kan laste ned filelists fra passive brukere? søkte nettopp på 3 hubber for å sjekke, gikk fint 5769093[/snapback] Hvordan vet du om du laster fra passive brukere? Og må bare vite det, hvordan legger du ut minatyrbilder?
mandela Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 1. ved å trykke på en eller annen person med brannmursymbol: http://www.dcpp.net/faq/index.php?action=a...d=67&artlang=en 2. velg å lase opp en fil (som er bildefil: jpg, png og kanskje gif går an) når du poster (du finner det i boksen under der du skriver innlegg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå