Gå til innhold

Sony Ericsson K800 - diskuter den her


Anbefalte innlegg

Fikk min tlf nå for noen min siden. Setter så inn sim'en men får besked om at det er fil sim.

Det er jo forsovet korrekt siden den er låst til Tele2 og jeg har Chess, men det burde da være en liten ting som gjør at jeg slepper og vente 1 uke før jeg kan bruke den ??

 

Takker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare jeg som sliter med å få Disc2phone til å finne telefonen? PC suite finner  tlf, men ikke disc2phone? :blink:

6467843[/snapback]

Trekk ut usb kabel og start pånytt,hadde problemer med det samme,fikk heller aldri slått av usb før jeg skulle trekke ut kabel? men skal kanskje fungere sånn at tlf slår seg av og på når man tar ut usb kabel? :hmm:

Lenke til kommentar

Hmmm rart....

 

På W800i; når man la feks en mappe som het "Diverse" med diverse artister i "MP3" mappa så kom det opp i MP3-spilleren under artister "Diverse".

 

Men nå, på K800i så legger jeg samme mappa "Diverse" i "Music" og da lager MP3-spilleren på telefonen egne kategorier eller mapper til hver artist. Altså, den ser vekk i fra "Diverse" mappa og lager egne mapper med de forskjellige artistene. Noen som vet hvordan jeg endrer dette?

Lenke til kommentar

6468098[/snapback]

Det finnes, men den originale til K790/K800 har ikke butikken der jeg jobber fått noen dato på enda hvertfall...

 

Fant den heller ikke hos de vanligste webshoppene. Rart :hmm:

6468128[/snapback]

 

Vil nesten ikke bruke tlf'n før jeg finner veske jeg kan bruke til den.

 

Mvh Beemer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...