Månegahl Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 (endret) Hey all! Har et lite problem: Når jeg skal laste ned en ting, la oss si en patch til et spill, fra en web-side(ex. www.gamer.no), er de somregel i .zip-format. Men når jeg da skal unzippe fila, kommer det opp "Some data may be damaged" eller noe i den dur. Men dette gjelder kun for .exe-fila. Eventuelle .txt-filer eller lignende går greit å unzippe. Har nyeste versjon av WinZIP og så det skal ikke stå på det. Jeg har re-installert WinZIP flere ganger, men til ingen nytte. Help any1? Endret 22. mars 2006 av Månegahl
PerB Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 kommer det opp "". 5766787[/snapback] Hva kommer opp?
Falconer Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 De fleste feilmeldinger ved utpakking av zip-filer skyldes som regel at filen ikke er fullstendig nedlastet eller inneholder korrupte data. Ta en titt på WinRAR (www.rarlab.com). Det begynner vel å bli noen år siden WinZip var det beste programmet til å pakke ut de forskjellige filtypene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå