Republic3D Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Min 98 mod Vectra 1.8 CD begynte å riste i ca 80 km/t og slutta omkring 100 km/t med vinterhjul på.. når jeg bytta til sommerhjul så var det absolutt ikke noe problem lengre. Tror problemet var vann i inne i dekkene.
Pluggen Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Vann i dekkene kjenner du stort sett hele tiden.. Dette er faktisk ganske farlig å kjøre med, så hvis det er tilfellet ville jeg fått vrengt av dekkene og fått ut vannet...
bfisk Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 En midlertidig løsning på problemet vil vel være å begrense farten noe...?
kremt Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 En midlertidig løsning på problemet vil vel være å begrense farten noe...? 5934303[/snapback] Du sier noe der :!:
JKJK Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 (endret) Dette kan også være Caster/kpi, symptomene stemmer ganske bra overens... vist du kjører f.eks i 60-80 så rister det ikke i det hele tatt, men øker du farten til 100-120 så begynner det, så slutter det, så begynner det osv! 5765198[/snapback] Kaster/KPI? Kan du forklare denne litt nermere? Opplever samme problem selv. Når jeg passerer 100 så får jeg risting i hjulene, men noen ganger forsvinner det. Men har en minstanke om at det er dårlig balansering. Kjøpte dekkene på tevo dekk, og de ble balansert av en polsk sesongarbeider. Men gidder ikke å balansere de før jeg skal bytte til vinderdekk. Endret 12. september 2006 av JKJK
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå