Trygve Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Sitter her og diskuterer med noen kamerater, noen sier at du har større mulighet til å resiste spells etter mer defence du har. Kan noen her forklare om defence har noe å si mot spells eller ikke?
genetex Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 99% sikker på nei. Maintanks må jo ha mye mer fire res enn alle andre.
Jørgen Sørheim Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Defense funker mot fysiske angrep, fire/frost/nature/shadow/arcane resistance funker mot magiske angrep.
Trygve Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Skrevet 15. mars 2006 Det var det jeg trodde, men de klarer forsatt ikke innse at jeg hadde rett -_-
Islanbadsj Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Har defense noe med hvor lett det er å treffe en motstander? Om en warr har 400 defense, er han vanskligere å treffe enn en som har 300 defense, eller går defense bare på hvor hardt de treffer deg?
likferd Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Har defense noe med hvor lett det er å treffe en motstander? Om en warr har 400 defense, er han vanskligere å treffe enn en som har 300 defense, eller går defense bare på hvor hardt de treffer deg? 5759013[/snapback] Om en warrior har 400 defense får han 5% dodge, 5% parry, 5% shield block, samt 5% mindre sjanse for å bli crittet. I PVE er du dessuten immun mot "crushing blows" fra mobs.
Jonas Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 http://www.worldofwarcraft.com/info/basics/resistances.html Sier ingen ting om +defence.
pcverden Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 (endret) Har defense noe med hvor lett det er å treffe en motstander? Om en warr har 400 defense, er han vanskligere å treffe enn en som har 300 defense, eller går defense bare på hvor hardt de treffer deg? 5759013[/snapback] Om en warrior har 400 defense får han 5% dodge, 5% parry, 5% shield block, samt 5% mindre sjanse for å bli crittet. I PVE er du dessuten immun mot "crushing blows" fra mobs. 5759038[/snapback] Du er ikke immun, men høyere defense forhindrer at tankene blir twoshotta så veldig ofte. Det skjer forsatt på 400+ tanker, men det er så utrolig sjeldent at det er bare uflaks når det faktisk skjer. Man har kun defense for å forhindre at man blir twoshotta. Dodge, parry og shield block er kun bonus ting som kan lett bli dekket av andre items. Det skal også sies at det er en øvre grense på hvor mye parry og dodge du kan ha tilsammen. Husker jeg riktig så er det rundt 75% total (parry + dodge slått sammen). Alt over det betyr ingenting da spillet bare ignorere det. Liten sperre som Blizzard har puttet inn som også gjør noe av highend gearet ubrukelig hvis alt annet gearet ditt putter deg over 75% Endret 15. mars 2006 av pcverden
Grabby Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Har defense noe med hvor lett det er å treffe en motstander? Om en warr har 400 defense, er han vanskligere å treffe enn en som har 300 defense, eller går defense bare på hvor hardt de treffer deg? 5759013[/snapback] Om en warrior har 400 defense får han 5% dodge, 5% parry, 5% shield block, samt 5% mindre sjanse for å bli crittet. I PVE er du dessuten immun mot "crushing blows" fra mobs. 5759038[/snapback] Du er ikke immun, men høyere defense forhindrer at tankene blir twoshotta så veldig ofte. Det skjer forsatt på 400+ tanker, men det er så utrolig sjeldent at det er bare uflaks når det faktisk skjer. Man har kun defense for å forhindre at man blir twoshotta. Dodge, parry og shield block er kun bonus ting som kan lett bli dekket av andre items. Det skal også sies at det er en øvre grense på hvor mye parry og dodge du kan ha tilsammen. Husker jeg riktig så er det rundt 75% total (parry + dodge slått sammen). Alt over det betyr ingenting da spillet bare ignorere det. Liten sperre som Blizzard har puttet inn som også gjør noe av highend gearet ubrukelig hvis alt annet gearet ditt putter deg over 75% 5759820[/snapback] du blir vel un-crushable på 410-425 omtrent
PcT Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 425 uncruashable fra lvl 60 mobs, men mobs som nefarian er 65 tror jeg så da må du har mer :> (Han crusher hele tia på min 429 def :O)
Terje82 Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 jeg har ingen poeng i protection, men har 423 defense, fikk nettopp 2 chrusing blows på rad fra Princess Yauj i aq40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå