Gå til innhold

Mer defence=mer spell resist?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og diskuterer med noen kamerater, noen sier at du har større mulighet til å resiste spells etter mer defence du har. Kan noen her forklare om defence har noe å si mot spells eller ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har defense noe med hvor lett det er å treffe en motstander? Om en warr har 400 defense, er han vanskligere å treffe enn en som har 300 defense, eller går defense bare på hvor hardt de treffer deg?

Skrevet
Har defense noe med hvor lett det er å treffe en motstander? Om en warr har 400 defense, er han vanskligere å treffe enn en som har 300 defense, eller går defense bare på hvor hardt de treffer deg?

5759013[/snapback]

 

Om en warrior har 400 defense får han 5% dodge, 5% parry, 5% shield block, samt 5% mindre sjanse for å bli crittet. I PVE er du dessuten immun mot "crushing blows" fra mobs.

Skrevet (endret)
Har defense noe med hvor lett det er å treffe en motstander? Om en warr har 400 defense, er han vanskligere å treffe enn en som har 300 defense, eller går defense bare på hvor hardt de treffer deg?

5759013[/snapback]

 

Om en warrior har 400 defense får han 5% dodge, 5% parry, 5% shield block, samt 5% mindre sjanse for å bli crittet. I PVE er du dessuten immun mot "crushing blows" fra mobs.

5759038[/snapback]

 

Du er ikke immun, men høyere defense forhindrer at tankene blir twoshotta så veldig ofte. Det skjer forsatt på 400+ tanker, men det er så utrolig sjeldent at det er bare uflaks når det faktisk skjer.

 

Man har kun defense for å forhindre at man blir twoshotta. Dodge, parry og shield block er kun bonus ting som kan lett bli dekket av andre items. Det skal også sies at det er en øvre grense på hvor mye parry og dodge du kan ha tilsammen. Husker jeg riktig så er det rundt 75% total (parry + dodge slått sammen). Alt over det betyr ingenting da spillet bare ignorere det. Liten sperre som Blizzard har puttet inn som også gjør noe av highend gearet ubrukelig hvis alt annet gearet ditt putter deg over 75%

Endret av pcverden
Skrevet
Har defense noe med hvor lett det er å treffe en motstander? Om en warr har 400 defense, er han vanskligere å treffe enn en som har 300 defense, eller går defense bare på hvor hardt de treffer deg?

5759013[/snapback]

 

Om en warrior har 400 defense får han 5% dodge, 5% parry, 5% shield block, samt 5% mindre sjanse for å bli crittet. I PVE er du dessuten immun mot "crushing blows" fra mobs.

5759038[/snapback]

 

Du er ikke immun, men høyere defense forhindrer at tankene blir twoshotta så veldig ofte. Det skjer forsatt på 400+ tanker, men det er så utrolig sjeldent at det er bare uflaks når det faktisk skjer.

 

Man har kun defense for å forhindre at man blir twoshotta. Dodge, parry og shield block er kun bonus ting som kan lett bli dekket av andre items. Det skal også sies at det er en øvre grense på hvor mye parry og dodge du kan ha tilsammen. Husker jeg riktig så er det rundt 75% total (parry + dodge slått sammen). Alt over det betyr ingenting da spillet bare ignorere det. Liten sperre som Blizzard har puttet inn som også gjør noe av highend gearet ubrukelig hvis alt annet gearet ditt putter deg over 75%

5759820[/snapback]

 

du blir vel un-crushable på 410-425 omtrent

Skrevet

425 uncruashable fra lvl 60 mobs, men mobs som nefarian er 65 tror jeg så da må du har mer :> (Han crusher hele tia på min 429 def :O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...