Khalifen Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 Den eneste jeg vet om hittil er den neste til Deathstars som kommer til våren.
Kakebakelate Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 jeg er spent på det nye In Flames albumet som kommer i april og eventuelt Opeth hvis de gir ut nytt album i år.
Fluffypuff Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 Ja, håper Opeth gir ut nytt album i år. Hadde vært kos
Tygg3n Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 Håper det Opeth-albumet blir beire enn forige albumet deirast då
Kakebakelate Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 Håper det Opeth-albumet blir beire enn forige albumet deirast då Hadde ikke gjort noe med et album på høyde med Blackwater Park. Glemte å nevne det nye Avantasia albumet.
Kjekssjokolade Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 Madrugada - Madrugada, 21 Januar! Ikke lenge igjen nå
Petrvs Romanvs Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 (endret) Jeg ser frem til nyeste Metallica som antageligvis kommer i februar. This stuff is certainly a lot more dynamic and a lot more varied than the last couple of go-rounds," he said. "There's a lot of light and shade in these songs. There's heavy, fast, nutty stuff, and then there's some slowdowns and musical interludes. It's pretty different from 'St. Anger', and it's pretty different from the 'Load' stuff. This stuff is not the one-dimensional punch in the face that 'St. Anger' was. This is probably a little more like those couple of albums back there in the decade that begins with an '8.'" When asked if the material represents a return to the "old school," Lars replied, "I hate to be that specific, because six months from now people are gonna go, 'What the fuck? Lars lied to us!' But it feels that way to me. It's been no secret that Rick [Rubin, producer] suggested to us that we use a couple of those records as reference points — that we spend some time kind of accessing that headspace. Den 7 mars kommer Meshuggah ut med ObZen. The album is much more dense, while still being very clear and audible as far as drumparts and guitar riffs. We've got some fast, intense songs and hectic, heavy stuff that draws from all the things we've done in the past. Synes de siste utgivelsene til begge band var skuffende, men nå øyner jeg håp. Endret 10. januar 2008 av Ba'al-Sebul
djgudleif Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 Wintersun - Time Det må jo bli helt sykt bra!
Anomi Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 (endret) Gleder meg til Satyricon, Entombed og Dismember sine kommende album. Endret 11. januar 2008 av PiratKamerat
Fluffypuff Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 Ser mest frem til nytt Immortal album Vet du sånn ca når de skal gi det ut? Om de har gitt det noen dato eller måned det skal slippes
valbis Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 *She Said Destroy - to nye låter på Hove 07 lovet bra, hakket mer ekstremt enn Time Like Vines *Nick Cave - Dig Lazarus Dig *Neurosis - Given to the Rising beviser at bandet fortsatt vet å levere, og hele tida strekke seg lenger, slik vi kjenner de. *Benea Reach - Alleviat *Woven Hand - "I tell you if God wants to take me, he will/He's coming (can't you see he's cooooming)...." *Cannibal Ox - om de fortsatt eksisterer *Converge *Dalit - nytt norsk doom som foreløpig kun har "gitt ut" en promo *Drottnar - metal til et nytt nivå *Gojira - de kommende metalgudene har så mye å bevise! de gjorde en maktdemonstrasjon Hove, og banket Lamb of God som liksom skulle vært headliner den dagen! *Isis *Lengsel - norsk metals svar på Frank Zappa *Mastadon *Meshuggah - Obzen - det er fortsatt håp! *Pig Destroyer *Red Harvest - A Greater Darkness er nesten en innertier, hva blir neste? *Tom Waits - de tre siste studioalbuma er STORE, så den gamle unge mann er fortsatt til å stole på!
Skogslik Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Wintersun - Time Det må jo bli helt sykt bra! Når komemr det? Det første albumet er helt fantastisk bra! Venter og på Immortals nye Carpathian Forest sitt Og Cannibal Corpse
Soundchaser Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Biomechanical - Cannibalised Full-length, Earache Records February 11th, 2008
T-ooT Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Ser mest frem til nytt Immortal album Vet du sånn ca når de skal gi det ut? Om de har gitt det noen dato eller måned det skal slippes Det samme lurer jeg på, kan ikke vente på og sette det i cdspilleren og spille av første låt av Abbath og co.
Ostekake Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 (endret) Detektivbyrån - TBA The Mars Volta - The Bedlam in Goliath. Dette albumet lurer jeg på hvordan blir. (La oss håpe det ligner mer på de to første albumene enn Amputechture). Ayreon - 01011001 Endret 12. januar 2008 av Ostekake
H4ngm4N Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Vet egentlig ikke om jeg gleder meg eller gruer meg mest til Immortals neste album, det bør i alle fall være jævlig bra om det skal leve opp til forventningene.
fbassbassbass Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Godt poeng. De burde virkelig ikke skuffe etter all denne ventetiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå