phnx85 Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Jeg har sett at folk har en addon som gjør at man kan se casting bar/timer på target og hva de caster. Jeg har selvfølgelig SpellAllert, men der ser man ikke casting baren. I tillegg er jeg på jakt etter en addon som gir det en bar for hvorlang tid buff på target har igjen. Det blir vell kanskje litt dårlig forklart, men hadde ikke noe screenshot tilgjengelig da jeg sitter på jobb. Kan se om jeg kan poste eksempel på hva jeg mener.
Dʋgɢtung Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Jeg brukte CastingBarTime da jeg spilte. Utmerket addon.
_Eirik_ Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=1646 http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=2174 http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=632
phnx85 Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Skrevet 14. mars 2006 http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=1646http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=2174 http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=632 5751875[/snapback] Det var ikke akkurat dette jeg var på jakt etter. Det jeg leter etter er en addon som vise meg target sin casting bar på en måte.
Phyx Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 (endret) Tror ikke dette funker så bra alle ganger uansett. Frostbolt rank 10 tar 2,5 sec med talents, rank 1 tar 1 sec med talents... Så casting time er ikke lettog få till når det ikke står i cambat log hvilken rank av spell som blir brukt. Endret 14. mars 2006 av Phyx
phnx85 Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Skrevet 14. mars 2006 (endret) Jeg skjønner jo at den til tider kan vise feil, f.eks ved improved FB osv.. Men den gir hvertfall en pekepinne. Jeg så det i en PvP film og tenkte jeg skulle teste det ut. Men det kan jo hende at jeg missforstod, at det ikke var target sin casting bar, men debuff duration elns. Endret 14. mars 2006 av phoen|x
Phyx Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Kan ellers ha vert addonet som heter ccshow muligens? Den viser ca tid før frostnova's bryter etc.
oophus_3do Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Tenker det er Carnival du leiter etter.. Det er egentlig en MC Addon, men som funker i PvP også.
phnx85 Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Skrevet 14. mars 2006 (endret) Har lagt ved to bilder av de addons jeg er på jakt etter. Det enebildet viser en som har fått dots på seg, så det kommer en bar som vises hvor lenge det er igjen på hver dot. Det andre bildet er av en Hunter som stod i Shadowmeld, så magen brukte blizzard for å få han "fram". Da kom det opp en bar som viser at Hunter tar Aimed Shot samt hvor lenge det er igjen før den skytes. Er forresten fra Sorrow Hill 5, meget dyktig mage. Var kanske litt dårlig kvalitet på bildene, men måtte trikse litt for det gikk ikke ann å printscreen fra WMV filer av en eller annen grunn. Endret 14. mars 2006 av phoen|x
shizz kebab Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Så vidt jeg ser er det CCWatch. Har den selv, men den viser ikke casting, og det gjør det heller ikke på ditt først bildet, den viser hvor lang tid det er igjen av DoT'en.
Acurus Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Jepp den på det første bilde er CCwatch. den viser buffs på targeten din, Crowd control og debuffs i forskjellige flyttbare tingeser. Den andre er jeg ikke sikker på men har sett den i andre filmer og.
phnx85 Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Skrevet 14. mars 2006 (endret) Så vidt jeg ser er det CCWatch. Har den selv, men den viser ikke casting, og det gjør det heller ikke på ditt først bildet, den viser hvor lang tid det er igjen av DoT'en. 5753755[/snapback] Uhm, nå forstår jeg ikke helt hva du mener. Det første bildet viser gjenværende tid på f.eks dots osv. Mens hvis du leser på det andre bildet (kanskje litt vanskelig siden det er utydelig) så er det casting tiden på hunteren sin aimed shot. Av en eller annen grunn så kommer ikke target frame opp, men hvis du ser Sorrow Hill 5 så skjønner du. Edit: Etter å ha testet CCWatch så fant jeg ut at den ene addon var den ja. Det andre var Carnival. Endret 14. mars 2006 av phoen|x
StarGazer Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Se hva motstanderen kaster?Er ikke det juksing?
Blib Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Hvis det hadde vært juks hadde jo Blizzard bare fjernet muligheten for å se det. Når fienden kaster et spell står det i combat log, moddene bare flytter litt rundt på bokstavene og gjør de mer tydlige.
Gamlemor Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 (endret) Det er carnival enemycastbar, husker ikke hvor jeg fikk den fra, fant den ikke på curse, så legger den til her. Den er jævlig deilig, i tillegg til å vise hvilken spell som kastes så ser den også korte buffs så er deilig å heale med, og lettere å se når folk bruker hvilke korte buffs. (retaliation, bloodrage, trinket+arcane power eller hva den spellen heter osv) Commands: /cenemycast reset - Reseter posisjonen, jævlig deilig når man trekker en av barsa med et uhell vist det er flere oppe /cenemycast show - Viser hvor den er, kan også brukes til å flytte den /cenemycast lock - Låser den, hos meg så starter den som "locked" når jeg relogger, men man kan flytte den alikevel så må ta den to ganger som regel Kan være litt irriterende når man sloss mot Executus Carnival_EnemyCastBar_1.4b.zip Endret 15. mars 2006 av Lord-Myrrah
Sheel Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Har lagt ved to bilder av de addons jeg er på jakt etter. Det enebildet viser en som har fått dots på seg, så det kommer en bar som vises hvor lenge det er igjen på hver dot. Det andre bildet er av en Hunter som stod i Shadowmeld, så magen brukte blizzard for å få han "fram". Da kom det opp en bar som viser at Hunter tar Aimed Shot samt hvor lenge det er igjen før den skytes. Er forresten fra Sorrow Hill 5, meget dyktig mage. Var kanske litt dårlig kvalitet på bildene, men måtte trikse litt for det gikk ikke ann å printscreen fra WMV filer av en eller annen grunn. 5753623[/snapback] Øverste bildet er CCWatch, nederste er Carnival_EnemyCastBar .
phnx85 Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Skrevet 15. mars 2006 (endret) Se hva motstanderen kaster?Er ikke det juksing? 5755814[/snapback] Carnival THIS ADDON IS COMPLETLY LEGAL, SO NOW YOU KNOW, YOU CAN STOP MAKING THREADS ALL OVER THE PLACE, AND ONCE AGAIN, THIS ADDON IS COMPLETLY LEGAL, AND IF YOU DID'NT CATCH THAT, THIS ADDON IS COMPLETLY LEGAL. Den gjør stortsett det samme som spell allert, men den gir en casting bar i tillegg. For å kompensere at rank eller talent på en spell ikke vises i combat log, så bruker den lavest mulig tid på en spell. Endret 15. mars 2006 av phoen|x
Jørgen Sørheim Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Kan være litt irriterende når man sloss mot Executus 5756005[/snapback] .. og impene før Luci. Men, alt i alt, en av de beste addonene jeg har installert. Divinetimer er også fin, lar deg time det slemmeste spellet til å treffe akkurat når skjoldet forsvinner.
Amon Amarth Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Har lagt ved to bilder av de addons jeg er på jakt etter. Det enebildet viser en som har fått dots på seg, så det kommer en bar som vises hvor lenge det er igjen på hver dot. Det andre bildet er av en Hunter som stod i Shadowmeld, så magen brukte blizzard for å få han "fram". Da kom det opp en bar som viser at Hunter tar Aimed Shot samt hvor lenge det er igjen før den skytes. Er forresten fra Sorrow Hill 5, meget dyktig mage. Var kanske litt dårlig kvalitet på bildene, men måtte trikse litt for det gikk ikke ann å printscreen fra WMV filer av en eller annen grunn. 5753623[/snapback] OOO di har jo jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå