Gå til innhold

Deus Ex i knas...


Anbefalte innlegg

Har fått et litt merkelig problem med Deus Ex: I begynnelsen går spillet glatt, men etter noen level transitions og greier begynner det å hakke verre og verre, spesielt når jeg er ikke i menyer, og til slutt lagger musa etter og det er umulig å spille i litt åpne områder. Hvis jeg avslutter spillet og begynner på nytt, funker det fint igjen (for en stund).

--

HW/SW:

KT7A/Duron750@1000

ASUS v8200Ti2Deluxe (GF3Ti200)

IBM75GXP 75GB/FUJITSU27GB

3C905B

SBPCI128

W98SE

ASUS Detonator 21.81

Nero ImageDrive for CDen (noen som har hatt prob. med denne?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant ut at det bare er å alt-tabbe ut av spillet og inn igjen, så går det fint en stund til:)

Nature i 3dmark2001 lagger også (ca 20 fps, men i 'chunks' av kanskje 5 frames), og jeg får bare ca 4500 3d-marker... (ASUS 21.81-drivere, noen som vet hvor man kan laste ned noen nyere?). Leste også et sted at GF3+133A-kjipsett hadde en diger speed-bug under win98, men nå greier jeg ikke å finne den artikkelen (tror det var på viahardware.com).

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hallo folkens, ser at det er flere enn meg som har dilla på Deux Ex her.

Hadde det samme problemet som dere beskriver her jeg også, vil bare si at jeg tviler sterkt på at det er en hardwarefeil...

Har prøvd spillet på Celeron 566/ 256/ Geforce 2 Mx, på Pentium III 800/ 512/ Geforce 2 Gts,

og AMD Athlon 1300/ 256/ Geforce 256 Pro.

Samme problem på alle 3, Prøvde med alle mulige Nvidia drivere... No luck, spillet hakka like f******.

Men så begynte jeg å sjekke litt rundt på nettet for å finne en løsning, for jeg var sikker på at det var et Software problem og BINGO!!!

Fant løsningen på en eller annen Mod site, (trur det kanskje var Fileplanet eller Fileleech).

 

Det som trengs er ei eller to .dll filer som skal kopieres inn i windows/system eller var det i system mappa på

spillet, er ikke helt sikker påhvor jeg la den inn (Ca et halvt år siden), men kunne kjøre Deux Ex i ett kjør uten problemer av noe slag etterpå.

 

Trur jeg har fila ett eller annet sted enda, kan se etter.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg fant også den patchen som ble nevnt ovenfor her. Spillet hakka aldri hos meg, men hadde problem med et gjennomsiktig "nett/"fiskegarn"" som lå over skjermen. ....damn, trodde jeg hadde patchen på en cd her, men nope - hadde bare multiplayerpatchen :sad:

 

[ Denne Melding var redigert av: Kjellis på 2002-01-11 22:04 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...