oysfaerg Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 ManagHead: Enig Jeg har bare fått pakket opp min, men bilder og alt kommer, er på vei til Danmark ATM, tilbake søndag.. Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Den er ikke annet en utrolig deili R@ge.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 6223201[/snapback] Er det noen tester jeg burde kjøre for å finne feil? har ikke sett noen døde pixler heller, men det er jammen ikke lett å se heller i 1920X1200 oppløsning 6225077[/snapback] det du ikke vet har du ikke godt av og vite Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Det er da vel ikke annet å vente enn at når man kjøper en slik skjerm så er det helt uten pixel-feil? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Hadde vært kjekt med en slik en ved siden av NECen min Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 2. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2006 Det er da vel ikke annet å vente enn at når man kjøper en slik skjerm så er det helt uten pixel-feil? 6225193[/snapback] Det mener ikke produsentene. Et mindre antall pixel-feil er ikke feil, men innenfor det normale. Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 Da har jeg skrevet noen få ord, etter et par dagers bruk.... Tror jeg må lese bruksanvisningen, for den scalerer bildet ut til 16:9, selv om signalet kun er i 4:3... 3DMark06 er jo ikke i widescreen... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 Da har jeg skrevet noen få ord, etter et par dagers bruk.... Tror jeg må lese bruksanvisningen, for den scalerer bildet ut til 16:9, selv om signalet kun er i 4:3... 3DMark06 er jo ikke i widescreen... 6238824[/snapback] er du fornøyd med skjermen ? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 Han skriver om førsteinntrykket sitt på side 1 i denne tråden. Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg/og mange flere har nå konstatert at det er en stor bug med REV.A01 utgivelsen. Du får faktisk ikke endret skjermoppløsningen til hva du ønsker, som til eksempel 1600X1200, og altså kjøre 1:1 oppløsning. Samtlige har åpenbart dette problemet, og det skal jeg garantert klage på. Jeg kjøper ikke en skjerm til over 10.000 for å få et forvrengt bilde! en sirkel er faktisk rund og ikke oval... ellers så har jeg noen grafiske snodigheter i BF2, som jeg fortsatt ikke har konstatert om det skyldes en innstilling eller om det er en feil.... Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 ellers så har jeg noen grafiske snodigheter i BF2, som jeg fortsatt ikke har konstatert om det skyldes en innstilling eller om det er en feil.... 6247212[/snapback] Hva er problemet? Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) ellers så har jeg noen grafiske snodigheter i BF2, som jeg fortsatt ikke har konstatert om det skyldes en innstilling eller om det er en feil....6247212[/snapback] Hva er problemet?6247230[/snapback] Problemet er at jeg synes bildet er for dårlig... Jeg er overbevist om at det ikke er slik det skal se ut og at det enten skyldes en eller annen feil instilling ett eller annet sted, eller en feil på skjermen.. Viss det skal være sånn kunne jeg like godt beholdt den gamle, for der var det ikke sånn... Altså, det er utrolig klart bilde da, men det virker som fargeovergangene er for dårlige, dvs, banding da... viss jeg ikke tar feil nå... OK, vedlegger 3 eksempler på dette: Nå er jo disse redusert mye i kvaliteten, men det gir et visst intrykk... Se på himmelen, og lys strålene det ser jo forjævlig ut... ett eller annet er galt EDIT: det er også noe seriøst galt med disse "IMAGE MODES" du kan velge. Velger jeg til eksempel Gaming mode, er det akuratt som om bildet lever sitt eget liv i noen hundredels sekunder før det liksom roer seg. Som om den bruker laaaang tid på å finne ut hva den faktisk skal vise... Her snakker vi i hvert fall 50-60 ms imput lagg, eller mer for å si det slik.... På desktop mode får jeg 0 ms input lagg. Endret 5. juni 2006 av R@ge Lenke til kommentar
miCro Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 Du har ikke en anne lcd-skjerm du kunne sammenlignet med for å bekrefte at problemet ligger hos skjermen og ikke f. eks. skjermkortet? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 Det er veldig typisk for ikke-native oppløsning på LCD-paneler. Pixlene blir deformerte og gir ett "dårlig" bilde på oppløsninger panelet ikke er ment å kjøre. F.eks 1280x1024 ser helt grusomt ut på 1680x1050-panelet på 20"ern. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 Merkelig at problemene med rev01 ikke har blitt omtalt i anmeldelser av skjermen. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Er det feil med skjermen da? Altså når du trykker print screen, så vil jo ikke vi se det slik som du gjør, da ser vi det jo med vår egen skjerm EDIT: Eller har du fysisk tatt bilde av skermen med kamera? Endret 5. juni 2006 av sablabra Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 Det er veldig typisk for ikke-native oppløsning på LCD-paneler. Pixlene blir deformerte og gir ett "dårlig" bilde på oppløsninger panelet ikke er ment å kjøre. F.eks 1280x1024 ser helt grusomt ut på 1680x1050-panelet på 20"ern. 6248477[/snapback] OK.... så det er ingen instillinger på skjermkortet som kan hjelpe meg her?Er det feil med skjermen da? Altså når du trykker print screen, så vil jo ikke vi se det slik som du gjør, da ser vi det jo med vår egen skjerm EDIT: Eller har du fysisk tatt bilde av skermen med kamera? 6248705[/snapback] De er tatt med "Print Screen" funksjonen. Har forresten funnet ut hvordan man får bildet 1:1 format, slik at den ikke vrenger bildet. Dette kunne man gjøre via skjermkort driveren... Lenke til kommentar
miCro Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Opplever du fortsatt dårlig bildekvalitet i BF2 når bildet ikke blir strukket? Edit: Post nr. 2000! Endret 5. juni 2006 av miCro Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 Er det en "ruglete" overflate på skjermen slik som på den gamle 2005fpw 20" modellen? Synes det er litt irriterende. Lenke til kommentar
anti Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 Du må ta bilde av skjermen som sablabra sier hvis vi skal se det samme på bildene som du Men vet ikke om du har sett at det allerede er ute en A02 versjon. Ble postet for 3 dager sia av en moderator på dell forumet. Han har ikke svart på om dette endelig fikser bandinga helt men. Update on 2407WFP -The firmware flash began before these started selling in the U.S. If the bios is A02, your gold. If it isn't, follow the instructions in my sticky. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå