Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Senkesett til min civic..


Anbefalte innlegg

Er litt usikker på hva dette går under, men jeg satser på at d er rett kategori.. anyways..

 

Jeg har en Honda Civic, 97 mod jeg ska senke.. Eller rettere sagt, heve.. Bilen ble kjøpt i desember, og det var nesten akkuratt blitt satt på et senkesett som var 40/40mm.. Dette senke settet er noe dritt (jamex) og hele bilen har begynt og sige.. jeg vil nå ha et nytt senkesett som er bedre og 35/35mm heller.. Det

jeg da lurer på, er om noen har erfaring me noen gode senkesett? Noen som har peiling på et som ikke koster skjorta, men har relativit god kvalititet? Skal kjøpe fjærer og dempere..

 

Tiden tikker, siden bilen blir bare lavere og lavere (:p!)

Håper noen kan gi meg noen tips, siden det er et hav av senkesett og velge mellom..

Takker uansett for svar :)

Endret av Street-gloW
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jojo, er jeg enig me deg der.. Men problemet mitt er at jeg tar borti nesten overalt nå.. vil ha bilen bitte litt høyere :p.. Var et mareritt sist jeg kjørte bilen gjennom vaskehallen, tok skikkelig nedi.. var hos ei vennine og en gang, da satt jeg nesten fast bilen i gården deres (!) og sånn er litt flaut! :p For og gjør den litt mer praktisk, vil jeg heve den litt.. Ingen så vett om/har erfaring med et greit senke sett?

Lenke til kommentar

Personlig syns jeg ikke stuking er noe tøft..

 

Ville gått for et skikkelig senkesett, så slipper du at det sekker :D

Hadde "nye" Jamex på min, de sakk ikke mer enn bare noen mm.

De fikk ny leverandør i fjor sommer..

 

Det er mye mulig at det du har nå har gått fra 40 mm til 60+

Det gjorde de gamle jeg hadde på min..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...