sinnadyr Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Sitter med uTorrent på laptopen min. Har en 40 gb 5200 disk inni her som jeg da laster ned til. Her på skolen får jeg hastigheter rundt 2-3 mb/s men da kommer det "Disk overloaded: x %" nederst og den stanser på 100% disk overload og hastigheten på torrenten synker betraktelig. Lasta ned den offesielle bittorrent-klienten og da funker det fjell, men vil gjerne bruke uTorrent uansett hvor raskt ting går. Har ikke problemer hvis jeg overfører f.eks en film over nettverk i 10 mb/s. Takker for alle svar
Zeph Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 (endret) Etter litt googling fant eg dette, verdt eit forsøk: Options -> Preferences -> Advanced Optionschange diskio.write_queue_size to 8 times your download speed (and no lower than 1000) in kilobytes. Kva versjon har du? Siste oppdatering ser ut til å hjelpe for fleire. Endret 13. mars 2006 av zeph
sinnadyr Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Skrevet 13. mars 2006 Takker, skifta btw tilbake til versjon 1.4 og der sto diskio.osv på -1.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå