Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Min Civic :) ( Showcase/Worklog)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg fortsatt hadde vært på leting etter en 1.6 Civic Coupe så hadde jeg gladelig betalt 115k for denne. Men har dessverre hoppet bukk over Civic og gått videre på noe annet.

Skrevet

Dette er et knallkjøp for den prisen folkens. Du kan ikke tenke "x antall år gammel Civic for x antall tusen" og tro at dette er for dyrt..

Dette er ikke en vanlig Civic. Og jeg tjener ingenting på å si dette. Kjenner jo ikke fyren som skal selge engang :)

Den motoren der er gull!

Skrevet (endret)

Og ikke minst, bilen er skampen i virkeligheten!

Hadde lett kjøpt denne om jeg var på jakt etter slikt, den har BÅDE utseende og motor. :)

Endret av Marvil
Skrevet

Da har jeg bytta speedosensor ( ja, JEG ) og alt funker! Digg med vtec igjen! hehe

Speedo er litt ustabil, men det kan kanskje ha noe med brudd i noen ledninger..

Skrevet

hvorfor skal du selge denne bilen når den er så fin ? skjønner ikke det jeg :) hehe.. lyst på et nytt prosjekt bare eller ?

Skrevet

hehe :p den er så fin at ingen vil ha den for de tror de kræsjer med den:P det som er grunnen ska du se ;) hehe :p

neida.. syns det er en pen bil jeg.. hadde jeg bare hatt pengene så hadde du sikkert blitt kvitt den fort :p

Skrevet

selg golfen, å banken har penger ;)

--

Stjeler ett par bilder fra Arvid på C-H forumet, har vært på C-H treff på dombås i dag, så da ble det noen bilder :)

DSC_0223Medium.jpg

Ser foran på over frem dekket der, at det ikke er helt som det skal pga fangeren :(

DSC_0248Medium.jpg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...