Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Min Civic :) ( Showcase/Worklog)


Anbefalte innlegg

Ja men da får de ta avgift fra de som faktisk kjører over der da!! :D

 

Eller, ennå bedre, av de som faktiks kommer NORMALT over de :D

 

 

 

Så har jaggu bilen daua og nå, el, batteriet er flatt, stått i 1 dag nå uten å bli brukt, og på 10 volt nå, så den vil ikke starte, samme her om dagen, da den hadde stått 3 dager, tydeligvis kulda som har tatt batteriet.. :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sjekket om det er noe som trekker strøm mens den står da ?

 

Eller er det rett og slett kulda?

7926534[/snapback]

 

 

ingenting som jeg vet om, hvertfall ikke stereoen, da anlegget streika for 3 mnd siden hehe :p

 

er nok kulda, og gammelt batteri tenker jeg

7926737[/snapback]

Hadde nylig lada opp batteriet i min civic etter å kjørt over 30 mil nordover, men etter 2 dager ute i 20 minus uten motorvarmer var den tung å få start på ja. Mulig batteriet begynner å dra på årene hos meg og.

Lenke til kommentar

Ja hadde planer lengre oppi tråden her.. men

 

Det MÅTTE jo skje en gang..

 

Akkurat dratt fra hjemme, da jeg møtte på en gnom som ikke hadde fartsstyring eller begrep på hvor i den smale veien han skulle holde seg, så jeg måtte kaste meg unna, så slo fronten i en snøkant og ødela deler av fangeren..

Ble borte en del oppe på høyre side der man fester fangeren i skjermen, denne fant jeg litt av igjen.

 

Så, blir vel å finne noen som er flinke med diverse ting da, å se om man kan få lappet sammen igjen noe.. Og lakket noe, om man får tak i no lakk, gir beng i om det blir forskjell på effekten, kan jo ikke kjøre med deler av fangeren ødelagt..

 

Bilder kommer vel.. Ikke store greiene, men er nok til å gjøre meg dritt forbanna, mesta lyst til å selga hele bilen pga no sånne små ting :p

Lenke til kommentar
Sånne ting som dette skjer med alle rundt omkring nå her i norge, men gnomen tok han skylda? i forhold til forsikringa?

8014010[/snapback]

 

 

han stakk før jeg rakk å stoppe, forsikringa tror jeg aldri dekker det der.

 

Gidder heller ikke å betale egenandel, tar sånne småting fra egenlomme :)

Lenke til kommentar

Sånne folk er herlige. Var rett før for min del i går og, (men jeg har ikke lakk til mangfoldige tusenlapper per liter da ^^) da en mann bestemte seg for å kaste opp døra og gå ut av bilen der han sto i veikanten når jeg kom kjørende.

 

Bilen sto ikke og gikk eller noe, så man fikk ikke noe forvarsel på at det var noen i bilen som skulle ut. Vakk litt kan du si. :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...