Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Min Civic :) ( Showcase/Worklog)


Anbefalte innlegg

Er det ikke forskjell på de japanske og europeiske versjonene (japanske har vel mer effekt?)..?

7408791[/snapback]

 

Humm humm, var det ikke sånn at, pga Gentlemansavtalen i Japan, at de europeiske versjonene kom med flere hester enn de japanske? :)

Syns Maxpower dreiv å fronta med det en gang...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det ikke forskjell på de japanske og europeiske versjonene (japanske har vel mer effekt?)..?

7408791[/snapback]

 

Humm humm, var det ikke sånn at, pga Gentlemansavtalen i Japan, at de europeiske versjonene kom med flere hester enn de japanske? :)

Syns Maxpower dreiv å fronta med det en gang...

7422623[/snapback]

 

 

da hadde ikke min hatt 170 hk, og de europeiske 160 :p

Lenke til kommentar
Er det ikke forskjell på de japanske og europeiske versjonene (japanske har vel mer effekt?)..?

7408791[/snapback]

 

Humm humm, var det ikke sånn at, pga Gentlemansavtalen i Japan, at de europeiske versjonene kom med flere hester enn de japanske? :)

Syns Maxpower dreiv å fronta med det en gang...

7422623[/snapback]

Det er mulig, men mener det gjelder når det er snakk om mer hester enn i dette tilfellet..

Så som olehenri sier, kom den japanske med mer effekt. :)

Lenke til kommentar

Jeg må på en måte ikke krysse linja over til rånebil (det tolererer ikke dama!), men felger og kanskje lykter hadde gjort seg ;) Skulle gjerne senket og, men da får jeg problemer med en av jobbene mine som ligger langt utpå bondeland (så dårlig vei utover dit at jeg må ha all bakkeklaring jeg kan få, hehe. Uansett realtivt pen bil i utgangspunket, noe helt annet å se på enn 97-mod corolla som jeg egentlig skulle kjøpe. Litt artig å ha sedan og, finnes så å si bare combi-utgaver her i Norge så.

Lenke til kommentar
Jeg må på en måte ikke krysse linja over til rånebil (det tolererer ikke dama!), men felger og kanskje lykter hadde gjort seg ;) Skulle gjerne senket og, men da får jeg problemer med en av jobbene mine som ligger langt utpå bondeland (så dårlig vei utover dit at jeg må ha all bakkeklaring jeg kan få, hehe. Uansett realtivt pen bil i utgangspunket, noe helt annet å se på enn 97-mod corolla som jeg egentlig skulle kjøpe. Litt artig å ha sedan og, finnes så å si bare combi-utgaver her i Norge så.

7477368[/snapback]

 

 

hehe, prøv deg med min du i lillehammers gater og rundt om der jeg pleier å kjøre på div grusveger.. :p

alltid en utfordring..

 

maan.. gruer meg, skal en tur til folka nå :p hølete vei :D

Lenke til kommentar
Jeg må på en måte ikke krysse linja over til rånebil (det tolererer ikke dama!), men felger og kanskje lykter hadde gjort seg ;) Skulle gjerne senket og, men da får jeg problemer med en av jobbene mine som ligger langt utpå bondeland (så dårlig vei utover dit at jeg må ha all bakkeklaring jeg kan få, hehe. Uansett realtivt pen bil i utgangspunket, noe helt annet å se på enn 97-mod corolla som jeg egentlig skulle kjøpe. Litt artig å ha sedan og, finnes så å si bare combi-utgaver her i Norge så.

7477368[/snapback]

 

 

hehe, prøv deg med min du i lillehammers gater og rundt om der jeg pleier å kjøre på div grusveger.. :p

alltid en utfordring..

 

maan.. gruer meg, skal en tur til folka nå :p hølete vei :D

7477614[/snapback]

 

Hehe, kan tenke meg det! En kompis som jobber på de samme gårdene som meg må la sin senkede calibra stå hver gang veien gruses før veiskrapa har kjørt, hehe. Lillehammer ja, brukbart godt kjent der, eks-dama bodde der så ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...