Gå til innhold

Hva feiler et alliance på Bruning Blade?


Anbefalte innlegg

Har for litt siden laget meg en gnome rogue på burning blade. Jeg har vell egentlig alltid spillt horde, på daggerspine, mazrigos,emerald dream og noen andre. Ok, det jeg lurer på nå er, hvorfor ALLE i IF/SW ikke ser ut til å kunne prate skikkelig på char channelen?

 

Enten spammer 1 fyr 3 ganger på rad: "NEED GROUP UBRS!!" altso, 3 ganger på rad nedover, så det tar sann ca halve siden, altså han spammer. Og hvorfr skriver alle det med STORE BOKSTAVER SLIK DET TAR ENDA MERE PLASS?

 

Det er også folk som skal selle noe, og da må de minst skrive det der 2 ganger i minuttet..!!

 

Og folk som bruker macro/mod til å si ALLE enchantene de seller, så den tar hele general char boxen og litt til!!

 

Jada, kan selvsagt /ignore eller leave den cahnnel, men det er faktisk en del ting man trenger chaten til når man ikke har en stor guild. Og om jeg skulle ha ignorert alle de *** ****** folka som MÅ spamme, så hadde det seriøst vert 50% av alle folka som skriver der.

 

Hvorfor er det slik!? Hvem har lært dere å spamme slik!? Aldri opplevd mer barnslig og irriterende oppførsel noen gang. Herregud.

Endret av genetex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spiller selv horde på serveren og etter nesten år der har jeg inntrykk av at deler av alliance er litt umoden.

5744098[/snapback]

 

./agree

 

Man må faktisk ikke glemme den andre halvdelen som klarer å oppføre seg, og viser respekt for andre spillere..

Endret av andiss
Lenke til kommentar
Har for litt siden laget meg en gnome rogue på burning blade. Jeg har vell egentlig alltid spillt horde, på daggerspine, mazrigos,emerald dream og noen andre. Ok, det jeg lurer på nå er, hvorfor ALLE i IF/SW ikke ser ut til å kunne prate skikkelig på char channelen?

 

Enten spammer 1 fyr 3 ganger på rad: "NEED GROUP UBRS!!" altso, 3 ganger på rad nedover, så det tar sann ca halve siden, altså han spammer. Og hvorfr skriver alle det med STORE BOKSTAVER SLIK DET TAR ENDA MERE PLASS?

 

Det er også folk som skal selle noe, og da må de minst skrive det der 2 ganger i minuttet..!!

 

Og folk som bruker macro/mod til å si ALLE enchantene de seller, så den tar hele general char boxen og litt til!!

 

Jada, kan selvsagt /ignore eller leave den cahnnel, men det er faktisk en del ting man trenger chaten til når man ikke har en stor guild. Og om jeg skulle ha ignorert alle de *** ****** folka som MÅ spamme, så hadde det seriøst vert 50% av alle folka som skriver der.

 

Hvorfor er det slik!? Hvem har lært dere å spamme slik!? Aldri opplevd mer barnslig og irriterende oppførsel noen gang. Herregud.

5743966[/snapback]

Cry more noob

Lenke til kommentar
Har for litt siden laget meg en gnome rogue på burning blade. Jeg har vell egentlig alltid spillt horde, på daggerspine, mazrigos,emerald dream og noen andre. Ok, det jeg lurer på nå er, hvorfor ALLE i IF/SW ikke ser ut til å kunne prate skikkelig på char channelen?

 

Enten spammer 1 fyr 3 ganger på rad: "NEED GROUP UBRS!!" altso, 3 ganger på rad nedover, så det tar sann ca halve siden, altså han spammer. Og hvorfr skriver alle det med STORE BOKSTAVER SLIK DET TAR ENDA MERE PLASS?

 

Det er også folk som skal selle noe, og da må de minst skrive det der 2 ganger i minuttet..!!

 

Og folk som bruker macro/mod til å si ALLE enchantene de seller, så den tar hele general char boxen og litt til!!

 

Jada, kan selvsagt /ignore eller leave den cahnnel, men det er faktisk en del ting man trenger chaten til når man ikke har en stor guild. Og om jeg skulle ha ignorert alle de *** ****** folka som MÅ spamme, så hadde det seriøst vert 50% av alle folka som skriver der.

 

Hvorfor er det slik!? Hvem har lært dere å spamme slik!? Aldri opplevd mer barnslig og irriterende oppførsel noen gang. Herregud.

5743966[/snapback]

Cry more noob

5745354[/snapback]

 

QFT :thumbup:

Lenke til kommentar

Du burde ikke få intrykk av at de er dårlige pga. folka der, av måten jeg skriver på. Tastaturet mitt er ganske ødelagt, og du vet ikke hvordan jeg er. Jeg er faktisk ikke noen 14 åring som ikke kan å oppføre seg, jeg har spillt wow siden dag 1, så ikke gidd kom si du kjenner meg.

Lenke til kommentar
Vi skal vel ikke si så mye BadBeer ettersom guildlederen vår er 13 år.. Det er ekstremt. Ja han er norsk også

5747106[/snapback]

Du hakke fått med deg at jeg leave "Unknown" og joina "Incineration" da? :p Men joda, han var 13 år, men oppførte seg veldig bra syntes jeg ;)

Vell, ikke bare at fjortissene bidrar til ett dårlig miljø, men folk som Vibah (fra gief epix en av de beste guildsa på servern) er minst like dårlige eller dårligere enn fjortissa til å bidra til sånt.

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...