Gå til innhold

RaidMax Aluminiumskabinett m/X-Window

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Quote:

Kjetil Lura skrev (2002-09-23 15:12):

Ikke verst nei, Men er det noen som kan gi meg en god forklaring på hvorfor eg skal ha vindu i ett dumt kabinett. Det står jo i et skap.
:grin:

Her er den besteforklaringa jeg kommer på: DET BARE ER SÅNN :lol:

Skrevet
Quote:

B|Real skrev (2002-09-23 18:43):

Her er den besteforklaringa jeg kommer på: DET BARE ER SÅNN
:lol:

Har sett bedre, Men fårstår ikke poenget. Det må være noe imponerings greier når de er på lan med et sånt kabinett. Hva vet nå eg. :lol:
Skrevet

Ok Kjetil...la meg heller si det sånn at det betyr vel egentlig at hvis du bryr deg om chasemoding så har du endelig klart å rivedeg løst fra pc'en eller gått lei den og vil ha noe annet i imponere med...

Skrevet
Quote:

B|Real skrev (2002-09-24 09:09):

Ok Kjetil...la meg heller si det sånn at det betyr vel egentlig at hvis du bryr deg om chasemoding så har du endelig klart å rivedeg løst fra pc'en eller gått lei den og vil ha noe annet i imponere med...

Har aldri prøvd meg på chasemoding eg syns det er for dyrt om du skal ha noe fansy. Men kommer nok ikke til å gjøre det med det første, En gang i fremtiden kanskje. :grin:
Skrevet

casemodding, ikke chasemodding.

men jeg syns det kabinettet er kult jeg, selvom raidmax 2 eller hva det heter som selges hos 3dfxcool.no er kulere.. :razz:

Skrevet

Meget pent kabinett, og billig. Men som sagt, Raidmax 2 ser bedre ut.

Har selv et Thermaltake Xaser II 6000 og er meget fornyd. Skikkeli solid og stilig kabinett

Skrevet

enig der ja..Thermaltake har solide og stilige kabinetter. Stilig er vel kanskje ikke det vi kan kalle viftene som medfølger, men det er da tross alt 5 stk. da.

Thermaltake Xaser II Series

Antec blue fan 3 stk. i kabinette

Antec blue fan i døra med radiation viftegrill

venter på biohazard etch:)

4 stk. thermaltake ORANGE vifter til sgalgs;)

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...